Nu mai este niciun secret faptul că online-ul este la putere, iar unii fac bani frumoși din asta. Inițial, ai crede că totul este ușor, însă și online-ul are provocările lui. Odată ce ai hotărât că vrei să faci pasul pentru acest domeniu, totul devine mult mai simplu, iar banii sunt pe măsură sau poate chiar mai mulți.
De ani buni, o nouă meserie face ravagii în rândul tinerilor. Absolvenții de liceu nu mai vor să fie medici sau profesori, ci vor să fie creatori de conținut. Nu tot ceea ce se postează în online este conținut de calitate, dar asta decid cei la care ajunge conținutul de un anume tip.
Platformele social media plătesc foarte bine creatorii de conținut, iar unul dintre aspectele de care se ține cont este numărul de urmăritori. Până acum, Instagram deținea supremația la acest capitol, însă, odată cu apariția TikTok, lucrurile s-au schimbat. TikTok-ul a devenit platforma care își plătește creatorii regește și nu este de mirare că toți tinerii au migrat acolo.
Twitter își îmbogățește utilizatorii
Peste hotare, nu doar TikTok-ul este vizat de creatorii de conținut, ci și Twitter. Unii influenceri, mai norocoși au aflat că pot face bani mulți cu puțin efort. Ba chiar unii dintre ei au încasat sume de peste 20.000 de euro doar din reclamele din paginile cu răspunsuri la postări. Eligibili pentru plăți sunt cei care au avut cinci milioane de afişări în ultimele trei luni
Așa, Elon Musk se asigură că își ține utilizatorii aproape.Toți cei care au intrat în programul de monetizare al celor de la Twitter susțin că au blue bagde. Fie îl au de mult timp, fie l-au obținut în urma schimbărilor făcute de Musk. Indiferent de care este situația, cert este că din ce în ce mai mulți influenceri s-au mutat pe Twitter.