Cu ani în urmă, Denisa Tănase și sora ei, Raluca cunoșteau succesul pe marile scene ale României. Bambi era una dintre cele mai cunoscute trupe de la vremea respectivă. Anii au trecut, iar fetele, chiar dacă au mai cochetat cu muzica, nu au mai făcut-o ca în trecut. Raluca s-a orientat către alte proiecte tv, iar Denisa și-a lansat propria afacere.
Denisa Tănase, o antreprenoare de succes
Denisa Tănase a fost mereu o mare iubitoare de parfumuri. Vedeta a îmbinat utilul cu plăcutul și, astfel, a pus pe picioare un business prosper. Denisa a reușit să aducă la noi în țară note de parfum uimitoare și nu este de mirare că afacerea merge ca pe roate. Fosta membră Bambi a început cu pași mici, dar sigur, iar acum, brandul ei este cunoscut în toată țara.
My Geisha a început ca o pasiune, iar abia mai apoi a început să fie business generator de venituri. Denisa nu a visat niciodată că va ajunge atât de departe cu parfumurile ei. Produsele Denisei spun mereu o poveste și tocmai acesta este motivul pentru care publicul i-a devenit client fider.
Cum a început business-ul My Geisha?
Privind retrospectiv, Denisa își amintește mereu cu nostalgie de primii pași My Geisha. Sora Ralucăi nu și-a imaginea vreodată că o femeie fără studii de business poate da lovitura. Denisa a lucrat cu cei mai renumiți parfumieri ai lumii și așa a ajuns să construiască imaginea My Geisha.
Chiar dacă pandemia a pus lacătul pe multe afaceri locale, Denisei i-a mers mai bine ca niciodată. Vedeta a deschis zeci de magazine în întreaga țară și nu se oprește din extindere.
”Dintr-o pasiune neconstientizata in prima faza, drumuri multe in Dubai de unde veneam de fiecare data incarcata cu arome pentru mine si prietenii mei. Probabil as fi ramas doar o consumatoare de arome daca nu as fi fost incurajata sa fac mai mult de atat de catre prietenul meu, care intr-un restaurant grecesc mi-a schitat un fel de plan de business pe un servetel si m-a indemnat sa transform ideea de a lansa un parfum, in realitate. La polul opus, mai toti prietenii si cunostintele imi spuneau ca nu am nici o sansa intr-un domeniu plin de branduri mari si, evident, am vrut sa le arat ca gresesc.”, declara Denisa mai demult.