Black Friday se apropie cu pași repezi, iar comercianții sunt pregătiți să ofere clienților cele mai bune oferte posibile.

Anul acesta, experiența acumulată de-a lungu anilor își va spune cuvântul. Vânzătorii sunt hotărâți să atingă noi recorduri și să își mulțumească toți clienții.

La ce ar trebui să ne așteptăm anul acesta de la Black Friday?

Comercianții au adoptat anul acesta tot felul de strategii, iar cumpărătorii par că așteaptă cu nerăbdare ziua de vineri, 15 noiembrie. Cu listele pregătite, ei vor da iama printre produse și vor vâna cele mai bune prețuri.

EMAG a investit anul acesta în calitatea site-ului, pentru a evita pe cât posibil viitoarele neplăceri. De asemenea, ei au ales să se orienteze și spre alt tip de reduceri decât cele cu care ne-au obișnuit. Pe lângă electrocasnice, s-au pregătit si oferte la lucruri mai puțin neobișnuite. Pe lista eMAG de anul acesta se numără excursii, un Ferrari și chiar cafele de la Starbucks.

Fashion Days, destinația numărul 1 de fashion din Europa a dorit anul acesta să dea startul mult mai devreme reducerilor. Ofertele au început de astăzi, 13 noiembrie, și au fost pregătite peste un milion de produse de la sute de branduri diferite.

Elefant și-a dorit să fie campion în ceea ce privește reducerile. Ei au anunțat că produsele lor vor avea prețurile scăzute cu un procent chiar și de 90%, ceea ce este pur și simplu uimitor. Genți, ceasuri, parfumuri, cărți, toate vor fi reduse și își așteaptă cumpărătorii.

Cei de la Notino oferă reduceri la parfumuri și cosmetice, iar livrarea va fi gratuită la comenzile ce depășesc 250 de lei. Cu așa oferte, cum să poți să refuzi să te tratezi cu ceva special?

Există multe alte site-uri și companii care vor participa la Black Friday, de aceea cumpărătorii sunt sfătuiți să arunce o privire peste listele oficiale ale campaniei. De asemenea, ei ar trebui să se gândească încă de pe acum ce anume urmăresc să cumpere, fiindcă reducerile vor fi multe și nimeni nu vrea să aibă îndoieli atunci când timpul este limitat.

Multe dintre aceste companii oferă sfaturi și ghiduri de cumpărături, ceea ce este minunat, având în vedere că scopul lor este să ușureze cât mai mult experiența cumpărătorilor.