„Somonul afumat este o sursă bună de proteine, cu peste 15 grame în fiecare porție. De asemenea, conține vitamine din complexul B, precum și vitamina D, magneziu și seleniu. În timp ce o porție conține 3, 67 grame de grăsime, majoritatea provin din grăsimi sănătoase pentru inimă. Somonul este și o bună sursă de acizi grași omega-3.” potrivit cu dieta.romedic.ro

Salata Nicoletei Luciu:

Ingrediente:

  • baby spanac;
  • rucola;
  • somon afumat;
  • ulei de nucă;
  • chili;
  • boabe de muștar;
  • oțet balsamic;
  • ulei de cânepă;
  • sare&piper;

Preparare: se pun frunzele de rucola și baby spanac într-un bol mare, se taie somonul fâșii, se amestecă bine apoi se asezonează cu sare&piper, se pun uleiurile și oțetul și se amestecă bine.

Salată cu somon afumat și rucola

Salată cu legume și carne de pește

  • 200 g somon afumat
  • 2 morcovi
  • 2 castraveți
  • frunze de salată
  • ulei de măsline
  • suc de lămâie
  • sare&piper
  • 1 mango
  • rucola
  1. Pentru început ne ocupăm de legume: se decojesc morcovii și castraveții și se taie rondele, se adaugă frunzele de salată rupte bucăți, mango și rucola.

  2. Se pun într-un castronel și se asezonează cu sare&piper. Se presară sare și piper, se stropește cu ulei de măsline și suc de lămâie și se amestecă bine.

  3. Se pune salata pe două farfurii și se așează frumos deasupra fâșii de somon.