„Somonul afumat este o sursă bună de proteine, cu peste 15 grame în fiecare porție. De asemenea, conține vitamine din complexul B, precum și vitamina D, magneziu și seleniu. În timp ce o porție conține 3, 67 grame de grăsime, majoritatea provin din grăsimi sănătoase pentru inimă. Somonul este și o bună sursă de acizi grași omega-3.” potrivit cu dieta.romedic.ro

Reclamă

Salata Nicoletei Luciu:

Ingrediente:

  • baby spanac;
  • rucola;
  • somon afumat;
  • ulei de nucă;
  • chili;
  • boabe de muștar;
  • oțet balsamic;
  • ulei de cânepă;
  • sare&piper;

Preparare: se pun frunzele de rucola și baby spanac într-un bol mare, se taie somonul fâșii, se amestecă bine apoi se asezonează cu sare&piper, se pun uleiurile și oțetul și se amestecă bine.

Salată cu somon afumat și rucola

Salată cu legume și carne de pește
TIp mâncare: Salate
Bucătărie: Internațională
Cuvânt cheie: salată cu somon afumat
Timp preparare: 15 minutes
Timp total: 15 minutes
Author: Gabriela Nitu

Ingrediente

  • 200 g somon afumat
  • 2 morcovi
  • 2 castraveți
  • frunze de salată
  • ulei de măsline
  • suc de lămâie
  • sare&piper
  • 1 mango
  • rucola

Instrucțiuni

  • Pentru început ne ocupăm de legume: se decojesc morcovii și castraveții și se taie rondele, se adaugă frunzele de salată rupte bucăți, mango și rucola.
  • Se pun într-un castronel și se asezonează cu sare&piper. Se presară sare și piper, se stropește cu ulei de măsline și suc de lămâie și se amestecă bine.
  • Se pune salata pe două farfurii și se așează frumos deasupra fâșii de somon.