Tiramisu este unul dintre cele mai iubite deserturi din lume. Acesta are un gust delicios și foarte răcoritor, potrivit, în special, acestei perioade calde. Rețeta clasică implică mai multe ingrediente și o tehnică puțin mai complicată de asamblare, dar preparatul următor este extrem de simplu de făcut, mai ales dacă ești la dietă. 

Toate doamnele și domnișoarele se pregătesc pentru momentul în care vor purta costum de baie sezonul acesta. Dacă ții dietă, iar ai poftă de ceva dulce, tiramisu reinterpretat este cea mai bună variantă. Are doar 130 de calorii, se prepară în doar câteva minute și este delicios.

Ingredientele sunt doar pentru o porție, așa că vei savura singură desertul. Nimic nu este complicat la următoarea rețetă. Ai nevoie de 10 minute și doar câteva ingrediente, iar rezultatul va fi unul savuros, te asigur. Totodată, nu îți va afecta deloc silueta, având atât de puține calorii.

Ingrediente

  • 150 de grame de iaurt grecesc
  • 10 grame de miere sau se poate înlocui cu sirop de arțar
  • o esență de vanilie (opțional)
  • fructe opțional
  • trei rondele de orez
  • cafea
Sursa foto: Pinterest

Mod de preparare

Prima dată se face crema. Se adaugă un iaurt grecesc de 150 de grame, apoi mierea sau siropul de arțar și esența de vanilie. Toate ingredientele se amestecă până la omogenizare. Când este gata, se lasă deoparte și ne vom ocupa de rondele.

Se prepară și o cafea în care vom înmuia rondelele. Nu trebuie nimic special, doar o cafea simplă, așa cum o consumați în fiecare zi. După ce este gata, se lasă puțin la răcit, apoi se vor înmuia rondelele de orez timp de câteva secunde.

Urmează asamblarea desertului. Prima dată se pune o rondea, apoi cremă, iar procesul se repetă până la final. Deasupra rămâne stratul de cremă și se presară cacaua. Dacă îți dorești un gust și mai pus, poți pune și câteva  fructe. Se lasă pentru minim două ore la frigider, apoi se savurează fără nicio vină, fiindcă nu îngrașă deloc.