Dacă urmezi un plan bine stabilit, poți face performanță profesională chiar și din intimitatea propriei locuințe.

Pandemia a transformat mult conceptul muncii, astfel că joburile de acasă au devenit o obișnuință pentru angajat și angajator. Deși restricțiile au fost ridicate, multe dintre dintre companii au optat pentru a-și păstra sistemul hibrid în ceea ce privește programul de lucru.  Profitabil pentru angajator, comod pentru angajat, lucrul de acasă a căpătat teren în zilele noastre. Totuși multe persoane se feresc de acest sistem de lucru de teama de a nu fi productivi. Mulți dintre angajați sunt de părere că atunci când lucrează de acasă pot fi distrași de diverse alte activități.

Dacă urmezi însă câteva reguli esențiale, poți face performanță profesională și lucrând de acasă.

1.Crează-ți un program fix de la care nu te abați

Dacă angajatorul îți permite un ritm de lucru relaxat, ai putea tinde să extinzi mult timpul de lucru. Mai ales dacă strecori între orele de lucru și activități casnice. Dacă acorzi câteva ore legate jobului, îți vei putea duce la bun sfârșit toate task-urile, fără probleme. Te poți ocupa de lucrurile personale fie în prima parte a zilei, fie după program, însă niciodată în pauzele de la job. Cu siguranță vei depăși timpul alocat acestora. Nu te vei odihni și vei ieși și din ritmul muncii.

În fond, nu uita că nu îți dorești să petreci ore peste program pentru a recupera timpul pierdut.

2. Stai departe de telefon

Cu siguranță telefonul mobil îți este deseori de mare ajutor, dar tot de atâtea ori îți distrage atenția. Mai ales atunci când ești singuri vei tinde să petreci mai mult timp verificând notificări sau scriind mesaje. Dacă nu vei avea telefonul la îndemână, cu siguranță vei reduce mult timpul petrecut pentru a rezolva un task.

3.Nu-ți aglomera atenția cu mai multe sarcini de lucru

Din dorința de a termina totul pe repede înainte ai putea deseori apela la a încerca să rezolvi mai multe sarcini deodată. Dacă de câteva ori vei reuși, nu înseamnă că trebuie să îți faci un obicei din acest lucru. Aglomerarea activităților te poate face să clachezi la un moment dat.

Distribuie

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.