Află ce alimente trebuie să consumi pentru a avea o stare de bine.

Există o mulțime de dovezi care sugerează că activități precum antrenamentul , petrecerea timpului în aer liber în timpul zilei și îmbrățișarea cu un animal de companie vă pot ridica moralul. De asemenea, ceea ce mâncați poate avea, de asemenea, un impact mare asupra stării de spirit. 

Cu siguranță nu v-ați fi gândit că alimentele pot contribui la starea felul în care se simte o persoană. Prin urmare, în prezentul articol descoperiți ce trebuie să mâncați pentru a vă simți mai fericit.

Există mai multe alimente despre care s-a dovedit științific că oferă oamenilor o creștere a fericirii. Unele dintre aceste alimente, cum ar fi nucile, conțin compuși care stimulează producerea anumitor hormoni ai senzației de bine, în timp ce alte alimente, cum ar fi cafeaua , pot bloca compuși care te pot face să te simți supărat.

Sursa: Social media

Pește

Peștele gras, cum ar fi somonul și tonul, este plin de acizi grași omega-3 , care sunt buni pentru inima și mintea ta. Abundența acizilor grași omega-3 din pești precum somonul și tonul alb poate contribui la îmbunătățirea stării de spirit și la atenuarea depresiei prin impactul grăsimilor omega-3 ca molecule de semnalizare antiinflamatoare și în rolul lor structural în creier.

Ciocolata neagră

Da, un baton de ciocolată vă poate ajuta cu adevărat să vă îmbunătățiți starea de spirit! Studiile au arătat că, consumul de ciocolată neagră este asociat cu șanse mai mici de simptome depresive relevante clinic. Indivizii care consumă cea mai mare cantitate de ciocolată neagră au șanse cu 57% mai mici de simptome depresive decât cei care nu au raportat consum de ciocolată neagră.

Fasole și linte

Fasolea, leguminoasele și alți carbohidrați complecși care sunt absorbiți lent de organism pot reduce pofta de carbohidrați mai puțin sănătoși. Acest lucru poate duce adesea la creșteri volatile ale zahărului din sânge. Acești carbohidrați complecși oferă, de asemenea, fibre care îmbunătățesc microbiomul și amidon rezistent. Aceștia ajută la menținerea stabilă a zahărului din sânge și limitează probabilitatea schimbărilor de dispoziție.

Distribuie

Sunt Sebastian și încă de mic visam să învăț tainele jurnalismului și ale televiziunii. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași, iar acum, zic eu, sunt pregătit să vă aduc cele mai prospete știri din domenii diverse.