Consumatorii din România nu mai așteaptă cu sufletul la gură precum în alți ani, Black Friday

Dacă în alți ani cea mai importantă zi a reducerilor de peste an era așteptată de români cu ardoare, lucrurile s-au schimbat odată cu instabilitatea financiară pe care am ajuns să o trăim.

În anii trecuți, pachetele de vacanță, produsele electrocasnice mari sau mobilierul erau la mare căutare cu acest prilej. Românii urmăreau să facă cele mai bune achiziții la prețuri de chilipir. Pentru acest lucru, mulți dintre ei petreceau ore în șir online cu speranța că „prind” marile reduceri înainte ca stocurile să fie epuizate.

Tăvălugul scumpirilor a dus la scăderea puterii de cumpărare

Românii sunt bombardați din toate părțile cu vești proaste despre sfera financiară. Scumpirile, criza din energie și facturile uneori chiar dublate pe care l-au avut de achitat au condus spre acest context care era inevitabil. Puterea de cumpărare a scăzut semnificativ dar și … curajul.

Astfel, de teama că nu vor reuși să treacă peste această perioadă financiară tulbure, mulți dintre ei nici nu mai iau în calcul cumpărăturile ce nu le sunt imperios necesare.

În alți ani, în luna Noiembrie cumpărăturile de electrocasnice, mobilier sau vacanțe se tripla în România. În acest an, consumatorii au dat startul timid cumpărăturilor de Black Friday.

Se anunță reduceri și mai mari în zilele ce vor urma

Black Friday 2022 are loc vineri, 11 Noiembrie. Majoritatea companiilor și-au conceput deja ofertele pentru marea zi a reducerilor. De altfel, numeroase brand-uri au furat deja startul reducerilor de preț.

Deși românii sunt dispuși să aloce mai puțini bani decât în anii trecuți acestui moment, totuși, comercianții nu își pierd speranța.

De altfel, mediul online a fost în ultimele zile plin de oferte anunțate pentru ziua de Black Friday. Rețelele de socializare au fost printre cele mai vizate sfere în care companiile au dorit să își prezinte prețurile promoționale.

Astfel, din cadrul acestora, firmele țintesc spre o anumită categorie de cumpărători.

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.