Reclamă

Parfumul poate fi considerat cu siguranță, semnătura purtătorului, ca însemn al grijii și respectului față de propria persoană.

Încă din cele mai vechi timpuri, licoarea cu iz îmbietor era preparată rudimentar, fiind experimentate diverse combinații de plante, fructe și chiar materiale pentru a obține în final un miros complex.

Piața parfumurilor a căpătat contur în România încă din perioada comunistă, însă doamnele aveau la dispoziție doar câteva variante pe care să le aleagă și eventual să le combine pentru un miros mai persistent.

În ultimii 20 de ani, odată cu apariția marilor centre comerciale, a mall-urilor, parfumeria a căpătat un loc cuvenit în alegerile bărbaților și femeilor deopotrivă.

Parfumurile franțuzești au fost mereu la mare căutare

Majoritatea brandurilor renumite de parfumuri au la bază maeștri parfumieri francezi, specialiști care au o afinitate pentru mirosurile somptuoase, florale. Abia în ultimii 4-5 ani, pe piața de la noi au început să fie la mare căutare parfumurile arăbești. Cu note total diferite față de cele cu care româncele erau obișnuite, aceste elixiruri au reușit să se ridice în topul preferințelor.

Ce au diferit parfumurile arăbești?

Spre deosebire de cele clasice cu formule franțuzești, parfumurile arăbești au la bază uleiuri esențiale care le dau acea tărie inconfundabilă.

Aromele puternice de mosc, ambră, lemn sau piele se numără printre cele mai folosite de parfumierii arabi. De altfel, lumea arabă a transformat această piață a parfumurilor într-o adevărată industrie.

Acum, în zona Golfului Persic se vând cele mai mari cantități de parfum pe cap de locuitor, iar odată cu exportul acestora, industria nou creată le aduce încasări fabuloase. Chiar dacă transmit de la prima adiere, ideea de opulență, lux și somptuozitate, prețurile parfumurilor arăbești sunt concepute pentru toate buzunarele.

 

În România, în parfumerii, buticuri și online de vând parfumuri începând de la 50 de lei și ajungând până la sume mari precum 1500-2000 de lei. Bineînțeles prețul diferă de conținutul formulei, dar și de cantitate.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro