Diete, sport, nutriționist și…niciun rezultat! Asta se întâmplă când încerci să slăbești, dar nu planul tău nu dă roade. Iată câteva greșeli matinale care duc la îngrășare.

Reclamă

Greșeli matinale care duc la îngrășare

Dormi ori prea mult, ori prea puțin

Somnul peste măsură este unul dintre cele mai întâlnite motive pentru care tu nu reușești să dai jos kilogramele. Un somn peste normal este un somn trecut de 9 ore. De altfel, nici somnul prea puțin (sub opt ore) nu te va ajuta să slăbești. Corpul tău va fi obosit și nu vei avea energia necesară pentru a arde calorii.

Reclamă

Sari peste masa de dimineață

Cea mai importantă masă a zilei este micul dejun. O persoană care nu mănâncă dimineața va avea metabolismul dat peste cap. O urmare a acestui proces este retenția de apă și îngrășarea. Din cauză că nu mănânci la micul dejun s-ar putea ca pe timpul zilei să ai mai multă poftă de mâncare.

Trebuie să faci stretching

Dacă nu ai făcut până acum stretching, mare greșeală. Exercitiile de mobilitate sunt importante pentru procesul de slăbire. Spre exemplu cu yoga poți arde calorii.

Greșeli matinale care duc la îngrășare

Nu bei apă destulă

Cel mai important obicei pe care tu trebuie să îl adopți este consumul regulat de apă. Dimineață cum te trezești este bine să bei un pahar de apă. Acesta trebuie să fie de la temperatura camerei. Apa este esențială pentre mentinerea unui echilibru în interior. Consumată la timp, apa previne pofta de mâncare.

Hidratarea contribuie, de asemenea, la arderea caloriilor. O hidratare complexă va ajuta la digestie și la eliminarea toxinelor. Apa te ajută și să faci mișcare. De altfel, este important să bei minim 2 litri de apă pe zi. Pe lângă aceștia, mai poți lua apă din supe de legume, ceaiuri, sucuri sută la sută din fructe și legume. Vei vedea că totul se schimbă vizibil dacă vei ține cont de aceste reguli.