Un nou trend profitabil a acaparat rețelele de socializare


Într-un prezent în care sursele de câștig sunt din ce în ce mai variate, o nouă modă circulă pe rețelele de socializare. Ghicitoria și  tarotul sunt două tipuri de activități care au început să fie practicate și pe internet. Bineînțeles persoanele care  vor să își afle viitorul trebuie să îi și remunereze substanțial pe cei care prestează astfel de servicii.

De la clasicul ghicit în cafea la ședințele virtuale de magie

Odinioară, ghicitul în cafea era una dintre obiceiurile preferate de multe dintre persoanele dornice de a lua contact cu „supranaturalul”. Chiar dacă astfel de activități sunt la polul opus al credinței mulți oameni au apelat măcar din curiozitate la ele.

Pentru a le fi interpretate simbolurile din cafea, cei implicați trebuiau să fie față în față. Ghicitorul analiza cu atenție urmele lăsate de zațul de cafea pe vasul din care a fost consumată. Astfel erau făcute tot felul de conexiuni între semnele respective și viața reală. Bineînțeles că multe persoane nu cred deloc în veridicitatea acestor lucruri. Cu toate acestea, s-au practicat fie din disperare sau chiar amuzament.

De asemenea, tarotul, un alt spectru interzis total de religia ortodoxă, se bazează pe aceeași condiție. Persoana care dorește să își afle viitorul trebuie să fie față în față cu cel care interpretează simbolurile de pe cărțile de tarot.

Modernizarea a intervenit se pare, chiar și în această latură mistică și „interzisă”. Astfel că, multe persoane susțin ședințe de ghicitorie online. Pe platforma Tik Tok de exemplu, numeroși utilizatori practică acest ritual. În schimbul a minim 5 euro, poți afla ce te așteaptă pe plan amoros sau financiar.

Sursa foto: Social media

Lucrurile nu se opresc însă aici. Multe persoane merg până la a pune în scenă în fața utilizatorilor de Tik Tok, ritualuri de magie.

În biserică, sunt considerate păcate mari și chiromanția sau ghicitul în palmă, descântecul sau spiritismul.

 

Distribuie

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.