Balenciaga a creat o geantă în formă de sac de gunoi care se vinde la 1.800 de dolari,

Balenciaga este una dintre cele mai mari case de modă din lume și șochează prin creațiile sale. După adidașii rupți care se vindeau cu mii de dolari, de data aceasta, s-a creat geanta în formă de sac de gunoi. Internauții au fost șocați când au văzut prezentarea de modă și consideră că este o glumă.

Balenciaga a reușit să își șocheze publicul cu ultimele creații ale sale. Prima dată au fost pantofii sport cu aspect uzat care se vindeau cu mii de dolari, acum o geantă un formă de sac de gunoi. Nimeni nu poate să-și dea seama până unde va merge brandul cu ceea ce va crea pe viitor.

Produsele create de aceștia în trecut au rămas în istorie și toată lumea se concentrează pe noua „geantă.” Ea a fost introdusă recent în magazine, după ce a fost prezentă pe podium în luna martie. „Trash Pouch” de la marele brand se poate găsi și în prezent în magazine și se vinde vu un preț uriaș. Punga strălucitoare are un cordon în partea de sus și este confecționată din piele de vițel.

Social media

Prețul ajunge la 1.800 de dolari

Vine disponibilă în mai multe culori, negru, alb, galben și albastru, astfel că ai o varietate mare de modele din care să alegi. Prețul pentru o astfel de geantă se vine cu aproape 1.800 de dolari. Oricât de amuzant este, vor exista persoane care să-și întregească colecția de genți cu acest model „unicat.” Cu siguranță se va crede că duce gunoiul, nu că poartă un lucru de brand.

Directoarea de creație al brandului este foarte mândră de geanta făcută și se bucură de succesul ei. Deși multe persoane au ironizat brandul pe rețelele de socializare, aceasta vede cât de populară a devenit într-un timp scurt. Aceștia cred că s-a încercat un experiment social, dar Demna Gvasalia este de altă părere.

„Nu puteam rata o oportunitate de a produce cea mai scumpă pungă de gunoi din lume.”, a declarat directorul de creație al Balenciaga, Demna Gvasalia în cadrul unui interviu.

Distribuie

Pasionată de dezvoltare personală, călătorii și citit, ea este atrasă de noutățile și momentele cheie din industria din spațiul public. Andreea face și voluntariat, fiind o persoană implicată în comunitate și în soluționarea problemelor societății căutând să se dezvolte atât pe plan personal, cât si profesional.