O aplicație de dating relativ nouă, Clover înregistrează un rating general al utilizatorilor cu mult mai mare decât Tinder. 

Chiar dacă Tinder continuă să fie cea mai populară aplicație de întâlniri pentru tinerii dornici, la o analiză mai amănunțită a recenziilor se poate observa că inovatoarea aplicație Clover are evaluări mai bune în cadrul „App Store” de la Apple.

Clover are mai multe elemente sociale împrumutate de la rețelele de socializare

Spre deosebire de multe alte aplicații destinate dating-ului, Clover are mai multe elemente sociale. Acestea par împrumutate de la platforme populare precum Instagram, Twich sau Facebook.  Interfața sa elegantă și abordarea inedită a interacțiunii cu alți utilizatori, Clover încearcă să îmbine aspecte ale platformelor de socializare și elemente mai tradiționale ale aplicațiilor destinate dating-ului.

Sursa: Social Media

Spre exemplu, utilizatorii se pot alătura discuțiilor de grup și se pot juca diverse jocuri. Însă, ceea ce diferențiază Clover de alte aplicații destinate întâlnirilor este procesul de configurare. Această aplicație vrea să cunoască cu exactitate, ce tip de relații cauți, care îți sunt interesele și cum îți place să îți petreci timpul liber. Toți acești factori ajută la completarea profilului și îl face pe utilizator mult mai ușor de găsit.

Algoritmul pe care funcționează aplicația de dating, Clover

Aplicația solicită utilizatorului date cu caracter personal, precum ar fi vârsta, numărul de kilograme, tipul de personalitate și ce fel de relație caută. Toate aceste aspecte sunt cerute, pentru a-l trimite, mai ușor, către persoana cu aceleași aspirații.

Tot în cadrul acestui proces de conectare, utilizatorul se poate înregistra cu datele de contact Facebook sau Snapchat. Dacă utilizatorul nu deține un astfel de cont, acesta poate apela la datele de autentificare ale conturilor de Apple sau Google, conform specificațiilor aplicației.

Ca o deosebire de Tinder, profilul utilizatorului nu va fi legat, de celelalte conturi ale sale de socializare. Acest lucru fiind un aspect foarte avantajos din punct de vedere al confidențialității. Cu toate acestea, aplicația de dating nu are o versiune desktop, fiind 100% o aplicație mobilă.

Cele 20 de întrebări

Aplicația vine însoțită de un set de douăzeci de întrebări care ajută utilizatorii să se poată identifica cu alte persoane. După ce utilizatorul a răspuns la setul de întrebări, persoana are posibilitatea de a compara răspunsurile cu cele ale altor utilizatori de pe platformă.

Întrebările sunt destul de vagi, specifice, legate de preferințele persoanei în materie de mâncare sau tehnologie. Mai mult, aplicația promite că dispune de o serie de instrumente de dating compatibile cu masurile Covid-19. Spre exemplu, dacă o persoană trăiește într-o zonă cu o rată ridicată a infectărilor cu Sars-CoV-2, Clover permite ca întâlnirea să se realizeze în mediul online sau prin video.