Ceaiul este cea mai consumată băutură după apă și este savurat pe scară largă în întreaga lume. Consumul de ceai, în general, a fost asociat cu numeroase beneficii pentru sănătate, inclusiv prevenirea deteriorării celulelor roșii din sânge și reducerea riscului de apariție a diferitelor boli de inimă.

Unele studii au asociat consumul de ceai cu pierderea în greutate și reducerea grăsimii de pe burtă. Anumite tipuri de ceai s-au dovedit a fi mai eficiente decât alte tipuri.

Vă prezentăm câteva dintre cele mai bune ceaiuri pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate și a reduce grăsimea de pe abdomen.

Sursa: Social media

Ceai verde

Ceaiul verde este unul dintre cele mai cunoscute tipuri de ceaiuri și este legat de diverse beneficii pentru sănătate. Este, de asemenea, unul dintre cele mai eficiente ceaiuri atunci când vine vorba de pierderea în greutate. Acest lucru se datorează faptului că extractul de ceai verde este extrem de bogat în catechine. Aceștia sunt antioxidanți naturali care îți pot îmbunătăți metabolismul și pot crește arderea grăsimilor, în special în zona abdomenului.

De asemenea, conține substanțe bioactive precum cofeina, care poate avea efecte puternice asupra metabolismului dumneavoastră. În plus, substanțele din ceaiul verde cresc nivelul de hormoni responsabili de arderea grăsimilor în sistemul nostru și eliberează mai multă grăsime în sânge, făcându-l disponibil ca energie.

Ceai negru

Ceaiul negru este plin de substanțe nutritive care sunt ușor diferite de cele din ceaiurile verzi. Dar, la fel ca ceaiul verde și ceaiul negru, este legat de pierderea în greutate. Ceaiul negru este bogat în antioxidanți numiți flavonoide, sau altfel cunoscuți ca polifenoli, care sunt asociați cu o mulțime de  beneficii pentru sănătate, cum ar fi pierderea în greutate.

Pe lângă pierderea în greutate, ceaiul negru aduce beneficii nivelului de zahăr din sânge, conform unui studiu recent. Cercetările au descoperit că consumul atât de cafea, cât și de ceai elimină riscul de diabet de tip II. De fapt, consumul a cel puțin 3 căni de ceai sau cafea pe zi poate reduce riscul de diabet de tip II cu 42%.