Un patron din SUA a reușit să își salveze restaurantul după ce a venit cu o idee neașteptată. El chiar a ajuns viral pe rețelele de socializare din Rusia, datorită idei sale.

Un patron a găsit soluția salvatoare

În aceste momente în SUA au loc proteste de amploare, după decesul lui George Floyd care și-a pierdut viața în timp ce se afla în custodia poliției. Oamenii cer dreptate și vor ca vinovații să fie pedepsiți. Însă pe lângă cei care protestează fix pentru această cauză, au apărut și cei care distrug magazine, și chiar comit jafuri. Proprietarii încearcă să găsească soluții pentru a-și apăra afacerile de protestatarii agresivi.

Un patron care are un restaurant în chiar a pretins că face parte din mafia rusă pentru a-și salva afacerea. Acesta împreună cu mai mulți prieteni s-au postat în fața restaurantului și au pretins că sunt ,,Mafia rusă în acțiune”.

View this post on Instagram

Not mafia, we just love Borsh!

A post shared by Pushkin Russian Restaurant (@pushkinrestaurant) on

Fotografia făcută în fața restaurantului Pushkin din San Diego s-a viralizat rapid pe rețelele sociale în Rusia. După ce mesajul ”Mafia rusă în acțiune”, a fost pus în fața magazinului, dar și la descrierea pozei.

Ulterior, proprietarul  Pushkin a revenit cu un alt mesaj prin care a explicat că nu sunt mafia, ci doar le place borșul.

Proprietarul restaurantului, Ike Gazaryan a povestit că a hotărât să apeleze la ajutorul prietenilor lui, după ce un alt local din apropiere a fost atacat de protestatari.

”Nu dau foc doar marilor corporații și băncilor. Sparg și micile magazine, cum sunt micile magazine de bijuterii. Probabil că acești oameni oricum nu mai au bani după două luni de virus. Oamenii riscă să își piardă toate economiile și să ajungă pe străzi”, a spus Gazaryan pentru rt.com.

View this post on Instagram

Наши защитники!

A post shared by Pushkin Russian Restaurant (@pushkinrestaurant) on

Jafurile s-au amplificat

De la începutul protestelor au existat numeroase jafuri și distrugeri de magazine. Unii participanți au profitat de situație și au început să fure din magazine. Aceștia au jefuit numeroase magazine printre care Apple, Louis Vuitton, Coach, Bloomingdale, Rolex și Diesel.  Iar o reprezentanță auto s-a ales cu o pagubă uriașă, după ce anumite persoane profitând de isteria generală, au distrus o parte dintre automobile sau chiar le-au furat.