„Teambuilding” este filmul despre care vorbește toată lumea. Producția românească a avut parte de un marketing extrem de bine pus la punct, dar și o distribuție de excepție. Totodată, este și unul dintre proiectele de suflet ale lui BRomania și se pare că nu l-a dezamăgit.

CITEȘTE ȘI Matei Dima, declarații sfâșietoare despre mama lui. „S-a împlinit un an de când… ”

„Teambuilding” a adunat toată lumea în cinematografe. La propriu. Filmul produs de BRomania în colaborare cu Vidra Production a doborât orice record la capitolul vânzări de bilete. Promovarea a fost una fără cusur, iar lunile întregi de muncă pe platourile de filmare și nu numai au meritat din plin. Filmul a devenit cea mai bună producție din ultimii 30 de ani, iar cifrele sunt dovada cea mai bună.

Încă din faza de scenariu, BRomania nu a vrut să se entuziasmeze prea mult. Chiar dacă și-ar fi dorit ca filmul lui să aibă un succes imens, nu a gândit asta cu voce tare. Totuși, se pare că Universul a ținut cont de visul lui, iar „Teambuilding” este cea mai de succes film de după Revoluție.

„Teambuilding” va avea o continuare

Până acum, acest titlu a revenit producțiilor precum „Miami Bici” și „5 Gang: Un altfel de Crăciun”. Toate cele trei producții au un numitor comun și anume, BRomania în calitate de producător. Se pare că Matei Dima atrage succesul ca un magnet, dar și muncește foarte mult pentru asta.

„Teambuilding” este un film greu de egalat, mai ales la capitolul încasări din biletele vândute în cinematografe. Mai exact, 566.165 de persoane au cumpărat bilet, ceea ce înseamnă un venit generat de 2,7 milioane de euro.

BRomania nu are de gând să se oprească aici cu producția. Pentru a le mulțumi fanilor pentru tot sprijinul arătat, acesta are deja în plan să lanseze partea a doua pentru „Teambuilding”. Ba mai mult, are toate șansele să se bucure de succes, iar asta pentru că Antonia va avea și ea un rol.