Anul acesta, BRomania a dat lovitura în industria cinematografică. Matei Dima, pe numele lui real din buletin a muncit luni întregi pentru ca „Teambuilding” să întreacă toate așteptările. Și a reușit, dacă este să ne uităm pe cifrele întregistrare în cinematografe.

BRomania a avut mereu încredere în cinematografia românească. Chiar dacă nu sunt fonduri și nici resursele nu sunt dintre cele mai bogate, actorul nu și-a pierdut speranța. Ba mai mult, de când a început să lucreze cu cei de la Vidra Production, fiecare proiect pe care își pun amprenta este sortit succesului.

Anul acesta, „Teambuilding” a fost unul dintre cele mai așteptate filme din cinematografie. Iar asta pentru că distribuția a fost una extrem de interesantă și de diversă. Încă de când a dat startul filmărilor, BRomania și echipa lui și-au propus să aducă un suflu nou pe piață. Chiar dacă așteptările erau unele mari, se pare că publicul i-a uimit și de data asta.

BRomania pregătește, deja, un alt film pentru 2023

Săptămâna trecută, la o lună de la lansarea filmului, BRomania a avut motive reale să sărbătorească. „Teambulding” a ajuns cel mai bun film românesc din ultimii 30 de ani. Această reușită nu este deloc ușor de obșinut, însă era de așteptat, având în vedere mobilizarea de forțe din spatele camerelor.

Acest record a fost obținut ca urmare a numărului de bilete vândute în cinematografe. Până acum, filmele care s-au mai lăudat cu un asemenea succes au fost „Miami Bici” și „5GANG: Un altfel de Crăciun”. Surprinzător sau nu, toate l-au avut ca producător și regizor pe BRomania.

Deși poate părea ușor, realizarea unui asemenea film este o adevărată provocare, mai ales pentru oamenii din spate. De data asta, Matei Dima a pariat și ultima partea pe succesului lui „Teambuilding”. Ba mai mult, întreaga investiție se ridică la 500.000-1.000.000 de euro.