Netflix a anunțat câteva măsuri care îi vizează pe cei care nu și-au mai accesat conturile de ceva vreme.

Reclamă

Netflix a anunțat că o să ia măsuri

Compania de streaming Netflix (NFLX) va începe să contacteze utilizatorii inactivi pentru ai întreba dacă mai doresc să își păstreze abonamentul. În cazul în care nu doriți să vă păstrați contul sau în cazul în care nu răspundeți la email, compania va anula automat abonamentul. Anunțul a fost făcut joi.

„Știi că te simți ,,afundat” când îți dai seama că te-ai înscris pentru ceva, dar nu l-ai folosit de ani?” Eddy Wu, directorul inovației produselor Netflix, a afirmat într-o declarație.

„La Netflix, ultimul lucru pe care ni-l dorim este ca oamenii să plătească pentru ceva ce nu folosesc.”

Compania se va adresa tuturor celor care nu au mai urmărit „nimic pe Netflix de un an de când s-au alăturat”, a spus Wu. Compania va face același lucru pentru oricine a încetat să urmărească mai mult de doi ani. Netflix a adăugat că va începe să trimită e-mailuri sau în notificări pe aplicații săptămâna aceasta.

Previziunile au fost depășite

Gigantul de streaming a menționat că numărul conturilor inactive reprezintă mai puțin de jumătate de procent din baza generală de membri, „doar câteva sute de mii”.

„Ne-am gândit întotdeauna că ar trebui să fie ușor să vă înscrieți și să anulați. Deci, ca întotdeauna, oricine își anulează contul și apoi se reîntoarce în 10 luni va avea în continuare preferințele, profilurile, preferințele de vizualizare și detaliile contului la fel ca atunci când a plecat.”, a spus Wu.

„Între timp, sperăm că această nouă abordare economisește oamenilor niște bani câștigați cu greu.”

Netflix  a înregistrat unul dintre cele mai puternice trimestre ale sale. Compania a adăugat 16 milioane de abonați în primul trimestru al anului 2020. Ceea ce  a depășit prognozele inițiale. Netflix are 183 de milioane de abonați în întreaga lume.