În timp ce alții se luptă cu facturile la curent, Gabriela Cristea are o gaură uriașă în buget de mai bine de doi ani.

Gabriela Cristea nu trece prin cea mai liniștită perioadă din viața ei. Vedeta este foarte revoltată pe furnizorii de energie electrică și pe bună dreptate! Soția lui Tavi Clonda susține că a avut probleme cu furnizorii ei de energie și că, mai bine de doi ani, nimeni nu o bagă în seamă.

CITEȘTE ȘI Gabriela Cristea a făcut primii bani la o vârstă fragedă. Prezentatoarea a mărturisit cât de greu i-a fost

Gabriela Cristea este una dintre cele mai sincere persoane din online. Vedeta nu s-a ferit niciodată de fanii ei și a preferat să fie transparentă până la capăt. Soția lui Tavi Clonda a prezentat mereu viața cu bune și cu rele. Acum, se pare că bruneta a avut de povestit mai multe rele decât bune, iar asta din cauza furnizorilor de energie electrică.

Gabriela Cristea a pus mâna pe telefon și a început să filmeze câteva minute pentru fanii ei, timp în care și-a spus toată indignarea. Soția lui Tavi este foarte supărată pe faptul că furnizorii de energie electrică o ignoră de la începutul pandemiei. Mai exact, de doi ani, Gabriela vrea să soluționeze o problemă, dar, în zadar.

Cei care o urmăresc pe vedetă știu că, la începutul pandemiei, aceasta a avut ceva probleme cu energia. Gabriela și Tavi au urmat procedura întocmai, procedură ce a făcut o gaură considerabilă în bugetul familiei. 10.000 de euro pierduți și doi ani mai târziu, familia Clonda se află în aceeași situație.

Gabriela Cristea tună și fulgeră. Vedeta le-a declarat război furnizorilor de energie electrică
Social media

Gabriela Cristea: „Poate așteptați cinci ani să se prescrie situația!”

În tot acest timp, Gabriela a fost destul de îngăduitoare, până la un anumit punct. Vedeta a simțit că nu se mai poate abține și a răbufnit în mediul online. Soția lui Tavi le-a trasmis un mesaj dur furnizorilor ei de energie și speră ca, de data asta, să se ia măsuri în această privință.

Gabriela nu mai tolerează apelurile pe care le primește, de fiecare dată când se adresează în online, din partea unei persoane de la PR. De data asta, soția lui Tavi are de gând să se adreseze chiar și Protecției Consumatorilor.

„Mă întreb unde sunt despăgubirile noastre de acum doi ani, când a început pandemia. Ați venit, ați constatat. Bă, de doi ani! De câte ori fac câte un story aici, mă contactează cineva de la PR. Probabil că este angajat nou. Și îmi spune că se rezolvă.

Dau toate documentele, este a treia sau a patra oară când Tavi face asta și nu se întâmplă nimic. Am avut pagube de aproximativ 10.000 de euro. Poate așteptați să se facă 5 ani ca să se prescrie situația, nu știu cum faceți voi! Poate se sesizează și Protecția Consumatorului!”

@ralucacalin01 #fypシ #fyp #foryu ♬ sunet original – Călin Raluca

Distribuie

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.