Larisa Udilă a închis gura cârcotașilor din online.
Larisa Udilă a aflat pe propria piele că statutul de persoană publică vine la pachet și cu anumite dezavantaje. Unul dintre ele este legat de faptul că, voit sau nu, din când în când, trebuie expusă și viața personală. Asta, fără doar și poate, creează un val de reacții în online, plăcute sau mai puțin plăcute.
Larisa Udilă este prezentă pe micul ecran de aproape 8 ani, de când a participat la primul sezon de „Bravo, ai stil!”. De atunci și până în prezent, și-a conturat imaginea de persoană publică, iar comunitatea ei a crescut de la o zi la alta. Vedetei nu îi merge bine doar pe plan profesional, ci și pe plan personal.
De ani de zile, aceasta se iubește cu Ogică. Cei doi s-au căsătorit anul trecut, cu puțin timp înainte ca Larisa să-l aducă pe lume pe băiețelul lor, Milan. Relația brunetei a trecut și prin momente grele, dar le-a depășit pe toate cu brio. Și cum multe dintre fanele ei vor să știe cum de a rezistat relația lor atât de mult, Larisa Udilă le-a oferit răspunsul.

Larisa Udilă își produce singură finanțele
Spre surprinderea multora care o critică în online, Larisa este o femeie independentă financiar și puternică. Vedeta nu stă „la mila” internetului și nu se bazează pe veniturile din campanii sau postări sponsorizate. Aceasta are mai multe afaceri, iar printre cele mai cunoscute se numără cea cu lenjeria modelatoare.
Acest business l-a început alături de prietena ei și poate spune că a schimbat conceptul de lenjerie modelatoare în România. Inițial, prietena sa i-a propus să își lanseze un brand de bijuterii. Sinceră și asumată, Larisa Udilă a recunoscut că nu se regăsește în acest domeniu. În plus, faptul că după naștere a rămas cu câteva kilograme, a motivat-o și mai mult să găsească soluția perfectă pentru o siluetă de vis.
„Multe persoane consideră că eu trăiesc din online, ceea ce nu este adevărat. Întotdeauna am avut ceva în paralel. Am trei business-uri. Business-ul soțului meu, evident că suntem împreună în asta cu imobiliare. Am investit în cryptomonede și sunt asociată cu trei brand-uri: unul de lenjerie modelatoare, unul de rochii de seară și încă unul care va fi surpriză”, a spus Larisa Udilă.