De la Apple II la iPod până la iPhone a vizat reinventarea modului în care interacționăm cu lumea pe un ecran 2D. Iar fanii Apple sunt gata pentru Next Big Thing de ceva timp – mai ales de când Steve Jobs a murit în 2011.

Reclamă

Apple face încă un pas spre realitatea virtuală

Săptămâna aceasta, Apple le-a oferit clienților o idee despre care ar putea fi următoarea mișcare. Și ar putea ajuta la schimbarea modului în care oamenii interacționează cu ecranele pentru totdeauna.

Apple a cumpărat NextVR, o companie de realitate virtuală. NextVR înregistrează evenimente live, inclusiv evenimente sportive și concerte, folosind echipamente speciale cu camere 3D. Persoanele cu căști de realitate virtuală, cum ar fi Oculus Facebook, pot transmite evenimentele pentru a obține o experiență imersivă – întoarceți-vă capul și puteți vedea diferite părți ale locației, de parcă ați fi deja acolo.

Promisiunea VR

VR-ul a fost o promisiune de ani de zile, însă publicul său este destul de restrâns. Consumatorii în masă nu exact publicul care este gata să cumpere o cască scumpă pentru a urmări o cantitate relativ limitată de conținut.

Însă din cauza situație curente adoptarea realității virtuale a crescut. Iar vânzările pentru  Oculus, au fost cu 80% mai mari în primul trimestru. Și ar putea crește și mai mult în acest trimestru. Fără a putea merge la cinematografe, realitatea virtuală ar putea oferi o evadare bine venită.

Căștile VR și AR sunt acolo. Oculus este cel mai cunoscut, însă Microsoft (MSFT) are HoloLens, Google a adus înapoi înfăptuit Google Glass, iar Samsung are căștile pe care le poți conecta pe un smartphone Galaxy pentru a urmări conținut VR.

Jocurile AR (Realitate augmentata ) cresc în popularitate. Pokémon Go a facut senzație acum ceva timp.

Idea de a te simți prezent fizic în joc sau film, interacționând cu „lumea” din jurul tău pare următorul mare lucru. Cu AR, interacționezi cu lumea reală din jurul tău, și poți avea îmbunătățiri care îți pot afișa mesaje și notificări, fără să te uiți constant la telefon.

De ce acestă mișcare?

Apple nu dorește să fie prins picior greșit, atunci când consumatorii în masă adoptă în cele din urmă realitatea virtuală și realitatea augmentată.
Dacă există o companie care va ajuta la popularizarea unei tehnologii funky-futuristă, atunci este Apple.

Apple fost prima companie care a adus mouse-ul și o interfață grafică unui public principal. IPod-ul a introdus muzică digitală unui public de masă care era blocat pe CD playere. IPhone și iPad au adus ecranele tactile în prim-plan. Iar Apple Pay a ajutat la popularizarea plăților  contactless.

Realitatea virtuală pare departe în viitor, dar Apple știe că ecranele telefonului nu vor exista la nesfârșit. Fie că este vorba despre o pereche de ochelari sau lentile de contact sau o altă tehnologie care înlocuiește iPhone-ul, aceasta va veni.

Sursa CNN.com