Brandul de lenjerie Victoria’s Secret și-a anulat prezentarea anuală de modă, pe fondul scăderii clasificărilor televizate și a criticilor tot mai mari la eveniment.

Reclamă

Spectacolul a fost lansat în 1995 și a fost cândva un eveniment major de cultură pop, atrăgând milioane de spectatori în fiecare an.

Anul trecut a avut cele mai scăzute ratinguri și a atras critici că este sexist, învechit și că nu avea diversitate.

Reclamă

Compania mamă L Brands a declarat că este important să „evolueze” strategia sa de marketing.

„Ne dăm seama cum să avansăm poziționarea brandului și să le comunicăm cel mai bine clienților”, a declarat investitorilor, într-un apel de câștig, Stuart Burgdoerfer, directorul financiar L Brands.

Se pare că schimbările de atitudine au afectat vânzările și linia de jos a mărcii.

Vânzările slabe la Victoria’s Secret au cântărit pe performanța L Brands, care a raportat o pierdere netă de 252 mil. USD (195,1 mil. Lire) în rezultatele trimestrului trei anunțate săptămâna aceasta.

Brandul de lenjerie s-a confruntat, de asemenea, cu o serie de controverse recente.

Anul trecut, a existat un răspuns furios la un interviu în Vogue, cu directorul de marketing de atunci, Ed Razek, care a sugerat că modelele „transexuale” nu ar trebui să facă parte din eveniment.

Ulterior, el și-a cerut scuze pentru comentarii și a părăsit compania la începutul acestui an.

L Brands a primit și publicitate proastă datorită prieteniei fondatorului miliardar Les Wexner cu regretatul finanțator american Jeffrey Epstein.

Epstein a murit în închisoare în august, în timp ce aștepta un proces pentru acuzații de trafic de sex.

Domnul Wexner l-a angajat pe Epstein ca consilier, dar a tăiat legăturile în 2007 și a acuzat anterior Epstein că a aplicat deturnarea de bani.