Majoritatea oamenilor din întreaga lume folosesc Netflix.

Este o platformă pe care găsim o multitudine de lucruri de urmărit, de la filme excepționale, din toate genurile posibile, la desene pentru copii. Deși a avut un mare succes în toți acești ani de la lansare, în prezent, platforma se confruntă cu o mare problemă. 

În anul 2022, platforma de streaming american a început să piardă foarte mulți abonați. Din această cauză, compania s-a gândit la o metodă de a-i atrage pe oameni: abonamente mai ieftine. Este vorba despre o măsură care nu va fi pe placul multor persoane, dar bineînțeles, este o chestiune de alegere. 

Netflix a pierdut o mulțime de abonați

Așadar, cei care vor dori să aibă abonamentul mai ieftin, vor trebui să se uite și la reclame. Mai clar, de luna viitoare, 12 țări din lume vor avea acces la acest nou abonament. Este vorba despre SUA, Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Italia, Japonia, Coreea, Mexic, Spania și Marea Britanie. 

 Din păcate, momentan, România nu se află pe listă, însă dacă măsura se va dovedi a fi un succes, cu siguranță va fi extinsă în alte țări. În SUA, de exemplu, noul abonament va fi lansat pe data de 3 noiembrie. Prețul va fi de 6,99 de dolari pe lună. În acest moment, cel mai ieftin abonament pe platforma de Netflix este 9,99. 

Vești bune pentru toți abonații Netflix! Abonamente mai ieftine din noiembrie. Cine va avea acces

Abonament mai ieftin, cu reclame

Mai clar, noul abonament va conține, în medie, cinci minute de reclame pe oră. Un spot va avea între 15 și 30 de secunde. Este puțin neplăcut pentru abonați fiindcă pauzele publicitare vor fi difuzate la începutul filmelor, dar și în timpul acestora. Totodată, calitatea filmelor va fi limitată la HD (720p). De asemenea, abonații care vor accesa acest abonament trebuie să știe că nu li se va permite să descarce conținutul, pentru a-l viziona offline. 

La acest abonament prețul va face diferența. Fiindcă va fi mai ieftin, unele filme, cât și seriale, nu vor fi disponibile, din cauza restricțiilor de licențiere. Netflix speră că această schimbare îi va aduce jumătate de milion de abonați până la finalul anului în curs.