Numeroase vedete din România nu se concentrează doar pe viața publică. Dincolo de lumina reflectoarelor, unele dintre acestea au intrat și în lumea afacerilor. Totul din dorința de a câștiga bani mai mulți.

Cele mai multe dintre aceste persoane publice au decis să își deschidă magazine online cu obiecte vestimentare.

Daniela Iliescu

Cel mai recent proiect de acest gen a fost creat de partenera de viață a lui Culiță Sterp. Daniela Iliescu și-a deschis magazin online de haine. Vedeta vrea să aducă pe piață piese vestimentare de calitate, destinate întregii familii. Astfel, aceasta se adresează atăt domnilor cât și doamnelor și copiilor deopotrivă.

Citește și:

Descoperă importanța și protecția mărcii înregistrate

Cum Scădem Rapid Colesterolul – Cel Mai Mare Dusman al Sănătății Românului

Bana Vanga, previziuni sumbre pentru 2024! Dezastrele cu care ne-am putea confrunta în noul an

Ioana Grama

Influencerița a dat lovitura cu magazinul ei. Ioana Grama vinde de la lenjerie la pantofi, geci sau costume. Vedeta se laudă că folosește materiale de calitate, astfel că prețurile sunt pe măsură.

Alina Ceușan și Carmen Grebenișan

Cele două influencerițe și-au lansat în urmă cu doi ani un magazin online de costume de baie. Separat de acesta, Alina Ceușan vinde prin compania ei și alte obiecte vestimentare.

Oana Roman

Fiica lui Petre Roman a intrat în lumea afacerilor online în urmă cu aproape trei ani. Oana Roman a reușit să aibă perioade extrem de profitabile cu vânzări record la haine. Spre deosebire de alte magazine online ale vedetelor, aceasta a mizat pe prețuri pentru toate buzunarele.

Adelina Pestrițu

Influencerița și-a deschis magazin online de îmbrăcăminte și a reușit să facă profit din acesta. Drept dovadă, după mai bine de un an și jumătate, afacerea este încă activă.

Deliric

Iubitul Innei și-a lansat pe piață un brand de îmbrăcăminte în urmă cu mai bine de 6 ani. Acesta a continuat să rămână pe piață fiind în topul preferințelor ascultătorilor muzicii hip hop.

Abia recent, artistul a decis să pună bazele și unui magazin fizic în Capitală în cadrul căruia să își vândă marfa.