Astăzi, compania BMW a făcut un anunț de vânzări record în România.

Atunci când vine vorba de mașini, românii caută motor puternic și un aspect mai aparte. Se pare că aceste cerințe au fost îndeplinite de unul dintre modelele BMW, acesta fiind la mare căutare în ultima vreme.

Grupul german a anunțaț vânzarea a peste 135.829 de automobile M, acestea făcând parte din clasa de înaltă performanță.

Anul 2019 a adus o cerere semnificativă pentru pachetele M Sport şi echipamentele opţionale exclusive de la BMW Individual.

Într-un comunicat de presă, compania anunță că este pentru prima oară în istoria firmei când lansează așa multe modele într-un singur an.

”Odată cu BMW X3 M, BMW X4 M şi modelele Competition respective, automobilele de înaltă performanţă au devenit disponibile în premieră şi în segmentele Sports Activity Vehicle (SAV) şi Sports Activity Coupé (SAC) ale clasei medii. Mai mult, prin introducerea BMW M8 Coupé, BMW M8 Cabriolet şi a modelelor Competition corespunzătoare a fost lansată o nouă generaţie de maşini sport de lux concepute pentru segmentul de înaltă performanţă”, scrie în comunicat.

”Cota pe care automobilele BMW M o reprezintă în volumul total al vânzărilor BMW a crescut constant în ultimii ani. Acum, pe piaţa auto din America de Nord, fiecare al şaptelea automobil nou ce poartă logo-ul alb-albastru al mărcii este un model BMW M. Lider la acest capitol este Elveţia, unde automobilele BMW M şi BMW M Performance reprezintă deja peste 22% din vânzările totale ale BMW”, mai arată comunicatul.

Românii au avut o afinitate pentru modelul BMW M, având un număr de 223 modele BMW M Performance şi 72 modele BMW M livrate către clienți.

”Finalul de an a dus şi primele livrări pentru BMW M8, X3 M şi X4 M, cu căte două unităţi din fiecare model. În total 10,2% din vânzările BMW în România este reprezentat de modele din portofoliu BMW M GmbH, aproape dublu faţă de media globală de 6.3%”, se arată în comunicat.