Rene Remund, un american de 65 de ani din Florida, a trăit un adevărat șoc la întoarcerea dintr-o vacanță în Elveția, când s-a confruntat cu o factură de telefon mobil în valoare de 143.442 de dolari. Înainte de plecarea sa în Europa, în septembrie, Remund a verificat la furnizorul său de telefonie, T-Mobile, dacă va fi acoperit pentru roaming internațional, fiind asigurat că nu ar avea probleme cu tarifele, datorită relației sale de lungă durată cu compania.

Din păcate, după transmiterea a numeroase fotografii și filmări prietenilor și familiei, Remund a acumulat costuri enorme de date, ceea ce a dus la emiterea facturii exorbitante. Inițial crezând că are de plătit doar 143 de dolari, bărbatul a fost uluit să descopere adevărata sumă.

Confruntându-se cu realitatea, Rene a solicitat ajutorul unui avocat pentru a-și apăra cauza. După negocieri, T-Mobile și-a exprimat disponibilitatea de a soluționa problema, oferindu-i un „credit”, pentru a anula factura complet.

Compania a reacționat, recomandând verificarea condițiilor de roaming internațional înainte de călătorie și utilizarea rețelelor wi-fi pentru a evita costurile neașteptate.