„Twitter-ul moare?” Miliardarul Elon Musk a scris în aprilie, cu cinci zile înainte de a se oferi să cumpere platforma de socializare.
Realitatea, potrivit cercetărilor interne Twitter depășește cu mult câteva exemple de celebrități care își au propriile conturi. Twitter se luptă să-și mențină cei mai activi utilizatori. Care sunt vitali pentru afacere. Subliniind o provocare cu care se confruntă directorul executiv al Tesla Inc. În timp ce se apropie de termenul limită pentru a încheia afacerea de 44 de miliarde de dolari pentru cumpărarea companiei.
De unde vine problema
Aceste „Tweeter grele” reprezintă mai puțin de 10% din totalul utilizatorilor lunari. Dar generează 90% din toate tweet-urile și jumătate din veniturile globale. Tweeterele grele au fost în „declin absolut” de când a început pandemia. A scris un cercetător Twitter într-un document intern intitulat „Unde au plecat tweeterii?”
„Un tweeter greu” este definit ca cineva care se conectează la Twitter șase sau șapte zile pe săptămână. Și tweetează de trei până la patru ori pe săptămână, se arată în document. Cercetarea a constatat, de asemenea, o schimbare a intereselor în ultimii doi ani în rândul celor mai activi utilizatori vorbitori de engleză ai Twitter. Care ar putea face platforma mai puțin atractivă pentru agenții de publicitate.
Criptomonedele și conținutul „nu este sigur pentru muncă” (NSFW), care include nuditatea și pornografia, sunt subiectele de interes. Cu cea mai mare creștere în rândul utilizatorilor intensi vorbitori de engleză, arată raportul.
Un nou interes
În același timp, interesul pentru știri, sport și divertisment scade în rândul acelor utilizatori. Tweeturile pe aceste subiecte, care au ajutat Twitter să creeze o imagine ca „piața digitală a orașului”. Așa cum a numit-o cândva Musk. Sunt, de asemenea, cele mai de dorit pentru agenții de publicitate.
Twitter a refuzat să precizeze câte dintre tweet-urile sale sunt în engleză sau câți bani câștigă de la vorbitorii de engleză. Dar demografia este importantă pentru afacerile Twitter, spun unii analiști.
Platforma a câștigat mai multe venituri din reclame doar din Statele Unite decât toate celelalte piețe combinate în al patrulea trimestru. Conform scrisorii sale investitorilor, și majoritatea reclamelor din SUA vizează probabil utilizatorii vorbitori de limba engleză, a declarat Jasmine Enberg, analist la Insider Intelligence.
Studiul Twitter a examinat numărul de tweetere grele în limba engleză care și-au manifestat interes pentru un subiect. Pe baza conturilor pe care le-au urmărit și modul în care s-a schimbat acel număr de utilizatori în ultimii doi ani.
Investigații
Twitter a fost motivat să investigheze tendințele „deranjante” în rândul utilizatorilor. Care ar fi putut fi mascate de creșterea generală a utilizatorilor activi zilnici și să înțeleagă mai bine declinul celor mai activi utilizatori ai companiei, se arată în documente. Studiul nu a făcut concluzii specifice despre motivul pentru care utilizatorii mari ai platformei sunt în scădere.
„Efectuăm în mod regulat cercetări pe o mare varietate de tendințe. Care evoluează în funcție de ceea ce se întâmplă în lume. Audiența noastră generală a continuat să crească. Ajungând la 238 de milioane mDAU în T2 2022”, a declarat luni un purtător de cuvânt al Twitter. Când a fost solicitat să comenteze constatările documentelor interne, folosind un acronim pentru utilizatorii activi zilnici monetizabili.