Domeniul chirurgiei estetice a prins rădăcini adânci în ultimii ani iar dornicii de a apela la ele aleg cele mai ieftine variante

Într-o lume în care goana după frumusețe aproape că a devenit una dintre ocupațiile, mai ales ale generațiilor noi, operațiile estetice au fost normalizate. Nimic greșit dacă acestea ar avea la bază și un temei ce ține de sănătate, însă nu întotdeauna este așa. O analiză recentă a domeniului arată o realitate clară: operațiile estetice se fac în ultimii ani, mai ales de către tinere din dorința de a fi în pas cu tiparele de frumusețe. Psihologii privesc însă cu indignare fenomenul.

Operațiile estetice ieftine, în topul căutărilor

Prin terminologia „operații estetice” înțelegem legătura cu așa numitele corecții sau îmbunătățiri aduse la nivelul aspectului fizic.Până să ajungă la amploarea actuală, tot ceea ce ține de intervențiile de ordin estetic erau legate de chirurgia reconstructivă sau microchirugia. Aceasta privea strict reconstrucțiile la nivelul pielii după arsuri sau diferite leziuni.

În ultimii ani însă, această sferă a luat o amploare neașteptată. Anual, la nivel mondial sunt realizate milioane de astfel intervenții chirurgicale. România nu face rabat de la acest domeniu, dimpotrivă, se numără printre statele fruntașe. Româncele nu au nici o ezitare în a apela la medicul estetician pentru a beneficia de transformări estetice. Printre cele mai cerute la ora actuală sunt:

Rinoplastia

Rinoplastia este operația estetică în cadrul căruia este corectată forma nasului. Din punct de vedere al cifrelor oficiale, la nivel mondial, rinoplastia este pe locul trei în topul alegerilor intervențiilor de acest gen realizate la nivel mondial.

În România, astfel de operații au loc pe bandă rulantă. La intervenția de corecție a nasului au apelat numeroase vedete. Simona Halep, Mihaela Rădulescu, Bianca Drăgușanu, Andreea Tonciu, Elena Băsescu, Adelina Pestrițu și multe alte nume din showbiz.

Mărirea sânilor

În termeni medicali, augmentare mamară, mărirea sânilor este în topul alegerilor făcute de românce când vine vorba de intervenții estetice. În domeniu, tehnica medicală a evoluat, astfel că, aceste intervenții sunt realizate rapid, fără durere sau disconfort pentru pacientă. De altfel, timpul de internare pentru o astfel de operație a ajuns să fie doar de două zile.

De altfel, recuperarea se face extrem de rapid, pacienta având doar câteva restricții.

Intervențiile minim invazive, la ordinea zilei

Româncele își doresc să atingă perfecțiunea la nivelul chipului. Astfel, sunt mereu deschise în a apela la diferite proceduri minim invazive de a obține rezultatele dorite. Mărirea buzelor cu acid hialuronic, umplerea ridurilor cu botox, alungirea ochilor, modificarea formei bărbiei, conturul proeminent al feței sunt doar câteva dintre acestea.

Operații estetice în Turcia, „raiul” pacientelor din România

Indiferent de complexitatea ei, procedurile estetice vin la pachet cu costuri substanțiale. Turcii au speculat din plin momentul, astfel că au atras în ultimii doi ani, milioane de pacienți care să beneficieze de acestea, în clinicile lor. Cum? Optând pentru a percepe tarife mult sub cele din România de exemplu. De altfel, ingenioși, cei care dețin clinici de estetică în Turcia concep pachete complete pentru pacienți.

Acestea includ nu doar operația în sine ci și transportul, cazarea sau masa.O intervenție de mărire a sânilor realizată la o clinică din Instanbul pornește chiar de la 1400 de euro. În România, o astfel de procedură depășește 3000 de euro. Evident, exemplele sunt multiple în acest sens.Nici bărbații nu se dau la o parte de la acestea. Cea mai căutată în cazul lor este operația de transplant de păr. La prețuri mult mai mici decât cele percepute în România.

O altă ramură a medicinei mult „exploatată” de turci este stomatologia. Moda fațetelor de tare îi determină pe mulți dintre cei care doresc astfel de lucrări dentare să aleagă Turcia. Prețurile sunt mult sub cele prestate în clinicile stomatologice din țara noastră.

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.