Topul celor mai valoroase branduri a fost publicat de Interbrand. Pe primele poziții în clasament se află giganții IT precum: Apple, Google, Amazon sau Microsoft. Printre companii se află, deși pe o poziție perdantă, de asemenea, Coca-Cola.
Giganții în tehnologie devin mai puternici cu fiecare an ce trece, asta permițându-le să se extindă și spre alte domenii de activitate. Spre exemplu, Apple se avântă pe piața de servicii de streming video, în timp ce Amazon se află deja acolo de ceva timp.
Cu cât marile companii devin și mai mari, cu atât încep să apară și perdanți. Pe lista aceasta nefastă se află și Coca-Cola, Huawei sau Facebook, conform topului Interbrand.
În clasamentul celor mai valoroase cinci branduri din lume la ora actuală se află: Apple, Google, urmat de Amazon și Microsoft, poziția numărul cinci, de-abia, fiind ocupată de Coca-Cola.
Din top zece, pe următoarele cinci locuri sunt: Samsung, Toyota, Mercedes, McDonald’s și pe locul zece Disney.
Anul trecut, Facebook făcea parte din top 10, însă acum n-a prins decât poziția 14, fiind evident acest lucru în valoarea sa de piață, cu o scădere de la 48 de miliarde de dolari în 2017, la 40 de miliarde în prezent.