Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei!

Fugi la muncă, dar, din păcate, o brioșă cumpărată din magazin pur și simplu nu îți rezolvă foamea. Organismul are nevoie de ceva care poate reumple nivelurile de glucoză în mod constant. Astfel încât să nu se prăbușească câteva ore mai târziu.

Un mic dejun bine echilibrat este o modalitate ideală de a începe ziua. Promovează stabilitatea insulinei, echilibrul hormonal, niveluri constante de energie, mai puține senzații de foame și, în general, o stare de spirit mai bună pe parcursul zilei!

1.Planificați-vă mesele în avans

Top 5 sfaturi pentru micul dejun sănătos și rapid pentru femeile ocupate
Pixabay

Când vine vorba de alegerea micului dejun pentru o anumită săptămână, cel mai bine este să le alegeți pe cele care împărtășesc unele dintre aceleași ingrediente principale, astfel încât să puteți găti aceste ingrediente în vrac și să le împărțiți între mese.

2.Pregătirea mesei și gătirea în lot

Pregătirea ar trebui să se concentreze pe obținerea anumitor ingrediente de bază gata de rulat pentru săptămâna următoare. A avea câteva loturi de ouă fierte, sau legume sotate, ovăz înmuiat, poate face săptămâna mult mai ușoară.

3.Folosește-ți congelatorul

Nu vă fie teamă să vă înghețați pregătirea dacă vă este teamă că ar putea merge rău. Ai fi surprins de câte lucruri pot fi înghețate cu ușurință, fără nici un efect asupra texturii, odată dezghețate corespunzător.

Poha îngheață bine, asigurați-vă că adăugați multă mazăre verde, astfel încât să aveți acel pumn de proteine ​​pentru a face din el un mic dejun echilibrat.

4.Păstrați la îndemână gustările sănătoase

Granola, nucile, semințele, năutul prăjit, unturile de nuci, hummus cu morcov/castraveți, toate sunt opțiuni mai bune decât o pungă de chipsuri. Păstrați o cutie mică de gustări în geantă în orice moment, astfel încât să rezistați nevoii de a cumpăra ceva din afară atunci când vă este foame brusc.

5.Câteva idei ușoare de mic dejun pe care le puteți face înainte

Ovăz înmuiat peste noapte: înmuiați ovăz peste noapte în orice lapte vegetal. Adăugați orice condimente precum scorțișoară pudră, vanilie, unt de nuci, sirop de arțar. Luați o bucată de fruct pe care să o luați cu ea când sunteți gata pentru micul dejun

Brioșe cu ouă: Bateți o serie de ouă și adăugați multe legume sotate. Ierburile și condimentele îi adaugă și multă aromă. Pur și simplu împărțiți-o într-o tavă de brioșe și coaceți la 180C timp de 20 de minute. Sunt pline de proteine ​​și fibre și vor rezista în congelator până la 2 luni.

Ovăz Masala: Acesta poate fi gătit în avans. Se calesc semintele de chimen, ceapa, rosiile, frunzele de curry adauga masala – turmeric, pudra de coriandru, sare, pudra de chili rosu. Odată ce acest amestec este gătit, amestecați ovăzul cu dublul cantității de apă. Gatiti pana cand apa ajunge la jumatate din cantitate si ovazul este fiert. Ornează cu ghee când trebuie să mănânci. Cel mai bine este să-l împerechezi cu paneer ca parte de proteine.

Proteine ​​și shake de ovăz: amestecați ovăzul înmuiat peste noapte cu o lingură de pudră de proteine ​​și luați micul dejun din mers!