Ai simțit vreodată că unii oameni sunt întotdeauna promovați, în ciuda faptului că fac mai puțin decât ceea ce faci tu?
Ar putea unul dintre motive să fie modul tău de a gestiona situațiile și chiar timpul de pauză? Vei fi surprins să cunoști cele 5 obiceiuri care îi ajută să rămână în top.
Ei știu când să-și arate talentul
Toți angajații au abilități, capacități, talent diferite și este esențial ca ei să găsească un loc de muncă care să perfecționeze aceste abilități, mai degrabă decât să forțeze un pește să se cațere în copac.
Potrivit unui raport din 2015 al Cicero Group, recunoașterea este unul dintre cei mai importanți factori care fac un angajat să devină mai productiv. 37% dintre angajați dintre respondenți au spus că recunoașterea managerului sau a companiei a fost motorul lor, conform cercetării.
Focalizare dublă
Oamenii care sunt promovați sunt adesea cei care sunt capabili să atingă un echilibru între responsabilitățile de zi cu zi și imaginea de ansamblu. Cei care sunt excelenți lucrează la informațiile de care au nevoie. Mai ales dacă nu au prea multe cunoștințe despre un anumit sector. Prioritizarea este foarte importantă.
Valorile șefului
„Superangajații” studiază ce preferă șefii lor și care sunt obiectivele lor. Ei țin cont de interesul supervizorului lor în timp ce lucrează. Aceștia participă sau iau parte la proiecte și întâlniri care poate nu fac parte din interesul lor. Dar reprezintă o prioritate pentru șef.
Ei nu bârfesc
Super-interpreții nu fac bârfe de la birou. Chiar dacă stau lângă grupul care bârfește, cu greu vei auzi un cuvânt ieșind din gura lor. Ei nu dau niciun motiv nimănui să-și pună în pericol situația. În plus, nu le place să piardă timpul cu astfel de lucruri mărunte. Vin, muncesc din greu, se distrează în timpul orelor de prânz, termină și apoi petrec din greu sau merg acasă să se relaxeze.
Să rămână prieten cu toată lumea
Este o trăsătură pe care foarte puțini au reușit să o stăpânească. Dacă nu toată lumea, se împrietenesc cu oameni care pot fi de folos la un moment dat. Ei nu judecă și preferă să lucreze cu o echipă atunci când este necesar. Astfel încât nimeni să nu se simtă lăsat deoparte până când nu este prin preajmă.