Reclamă

TikTok a anunțat marți, 17 decembrie, că nu acceptă reclame politice plătite și elimină proactiv conținutul care încalcă regulile platformei, în contextul unei investigații lansate de Comisia Europeană cu privire la riscurile electorale. Compania subliniază colaborarea cu autoritățile pentru a adresa preocupările legate de integritatea alegerilor și pentru a asigura transparența în procesele sale.

Platforma TikTok a fost protejată în timpul a 150 de alegeri la nivel global, și funcționează constant pentru a face față provocărilor din domeniul rețelelor sociale. Reprezentanții TikTok au subliniat această colaborare cu autoritățile europene, declarând că „TikTok a transmis Comisiei Europene informații detaliate privind aceste eforturi și am detaliat transparent și public acțiunile noastre solide”.

Oficialii TikTok au insistat că nu permit reclamele politice plătite și că îi elimină activ conținutul care contravine politicilor platformei: „Nu acceptăm reclamele politice plătite, eliminăm proactiv conținutul care încalcă regulile noastre privind dezinformarea, hărțuirea și discursul care instigă la ură.”

Compania a adăugat că va menține dialogul cu Comisia Europeană și cu autoritățile regionale și naționale pentru a discuta și a răspunde problemelor legate de platformă, declarând: „Vom continua să colaborăm cu Comisia Europeană, precum și cu autoritățile regionale și naționale pentru a răspunde solicitărilor și a discuta preocupările.”

Decizia Comisiei Europene de a iniția proceduri legale împotriva TikTok vizează riscurile electorale bazate pe Actul legislativ privind serviciile digitale, considerând obligația platformei de a evalua și de a îmbunătăți măsurile referitoare la integritatea alegerilor. Această decizie vine în urma informațiilor primite de la serviciile de informații române și terți în contextul alegerilor prezidențiale recente din România, desfășurate pe 24 noiembrie.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro