Mutați-vă de pe Instagram. Există o nouă aplicație în oraș. TCHIIN este aplicația special creată pentru puștii cu dare de mână, care vor să își expună stilul de viață extravagant.

TCHIIN le oferă „copiilor bogați” un nou mod prin care să se etaleze pe rețelele de socializare. Super elita are acum o platformă proaspătă unde își poate arăta yachturile, vacanțele, super mașinile și hainele de firmă. Și pentru doar 450 de lire sterline, creatorii au inclus și câteva avantaje.

TCHIIN, o aplicație super exclusivistă

Pe lângă exclusivism, TCHIIN are de asemenea și un serviciu de majordomi de 24 de ore, care au rolul de a se ocupa de fiecare capriciu al membrilor, indiferent de oră.

Citește și:

Descoperă importanța și protecția mărcii înregistrate

Cum Scădem Rapid Colesterolul – Cel Mai Mare Dusman al Sănătății Românului

Bana Vanga, previziuni sumbre pentru 2024! Dezastrele cu care ne-am putea confrunta în noul an

Tot prin aplicație, majordomii pot să închirieze avioane private, să facă rezervări la restaurante cu stele Michelin, să închirieze mașini Lamborghini sau să facă rezervări de apartamente hotel de cinci stele. Iar dacă un membru vrea ca majordomul să urmărească un anumit produs exclusivist și foarte scump atunci așa va face.

În acest moment aplicația are 8000 de membri. Iar cei care doresc să se alăture acestei comunități super exclusiviste, trebuie să achite 450 de lire sterline.

Creatorii aplicației TCHIIN sunt foarte atenți cui permit accesul, și doar cei mai norocoși au voie să se alăture „clubului”. Ei susțin că au primit recent o cerere de la o „fostă stea de la Hollywood”. Aplicația, care a fost lansată luna trecută, este concepută pentru a rivaliza cu Instagram. Mai mult non-membrii au voie să vizualizeze postările și fotografiile în mod gratuit.

TCHIIN a fost proiectat de omul de afaceri Lucien Ndabagera, în vârstă de 25 de ani, alături de Peter Kianicka, de 37 de ani, și Filip Volarik, de 20 de ani, care doreau să creeze o aplicație dedicată super-bogaților lumii.

Lucien a explicat: „Am avut o dorință arzătoare de a crea ceva diferit. Am văzut un decalaj pe piață și am acționat”, potrivit TheSun.com

,,Viziunea era să avem 10.000 de membri premium la nivel mondial și milioane de fani pe tot globul. TCHIIN are în vedere exclusivitatea.Este un stil de viață. Doar puțini ajung să se alăture clubului”.