Reclamă

Cum ne dăm seama că cel care ne cere bani este un escroc sau un om de business bine intenționat? Ce înseamnă să fii un escroc?!

În primul rând ții discursuri, pe care unii le-ar numi motivaționale. Sunt discursuri care țin 40, 50, 60 de minute și când tragi linie și încerci să scoți esența discursului, îți dai seama că omul ăla nu a spus nimic. Este genul care se învârte în jurul aceluiași subiect, al acelorași idei fără să puncteze ceva concret, pentru că nu are capacitatea asta.

Escrocul, ca să te convingă are, pe de o parte discursul acesta care îți amestecă ideile în cap, pentru că nu comunică nimic. Pe de altă parte, vine cu averea lui. Se laudă că are mașini, că are case, că are bani și îi arată. Se laudă cu proprietăți cumpărate în afara țării, se laudă cu tot felul de lucruri. Însă, când te uiți în conturile lui, vezi că ele nu justifică sau nu au o corescpondență cu averea pe care o afișează.

Social media, un adevărat pericol. Cum depistezi escrocii de pe platformele de socializare
arhivă presă

Escrocul pozează în ceea ce nu este, dar și-ar dori să fie

Același escroc extrem de des întâlnit în mediile de socializare îți spune ce business-uri face el, ce experiență are. Adevărații oameni de afaceri nu sunt prezenți pe social media. Au fost certificați, deja, de societate. Nu trebuie să se mai laude ei. Escrocul se laudă că are atâția bani, încât nu are nevoie de ajutorul nimănui. Spune că lucrează cu bănci, cu investitori.

La finalul discursului motivațional în care nu spun nimic, vine și spune: „Asta este singura ocazie în care poți să investești în business-urile mele. Înainte să scoateți banii din buzunar, trebuie să fiți deschiși, faceți analize profunde. Faceți analiza omului! Încercați să căutați cine este omul care vă cere bani. Apoi, în numele cărei companii vă cere bani/


Reclamă

Share.

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro