Caietele sunt nelipsite din ghiozdanele micuțelor. Cu toate acestea, atunci când au fost inventate, marginile lor nu erau folosite așa cum sunt în prezent.
Inițial, marginile caietului aveau alte întrebuințări
Astăzi, marginile caietului sunt folosite sunt folosite în diverse moduri, însă știai ce întrebuințare aveau în momentul inventării lor? Ei bine, marginile caietului nu au semnificație ca în prezent. Acum, sunt folosite pentru ca învățătorul să poată nota observațiile sau au rolul de a le arăta celor mici cum să scrie în primele zile de școală. Chiar dacă astăzi, sunt folosite astfel, lucrurile nu au stat așa atunci când au fost inventate.
Inițial, cărțile și caietele erau roase de șobolani și șoareci, de aceea nu se scrie doar pe mijlocul paginii. De multe ori, conținutul nu mai putea fi înțeles din cauza rozătoarelor. Observând acest lucru, oamenii au decis atunci să lase spații libere pe ambele pagini, pentru a împiedica ca șobolanii și șoarecii să mai roadă caietele.
În prezent, caietele sunt înlocuite de tehnologie, ceea ce este destul de dificil pentru tot mai mulți copii, dar și părinți.
,,Anul trecut am avut primul contact cu școala online, anul acesta a venit rândul grădiniței. Nu am crezut niciodată că voi ajunge și aici, dar viața ne învață deseori că nu e bine niciodată să spui ,,niciodată”(…).
De la început trebuie menționat că majoritatea activităților se desfășoară în sistem ,,asincron”. Temele zilnice sunt postate și, ulterior, se cere încărcarea rezolvării acestora. Aceasta înseamnă că preșcolarilor li se vor crea conturi pe Classroom și, fiecare părinte, va primi contul și parola (…).
Odată clasa/grupa formată ,,în online”, educatoarele vor posta pe Classroom activitățile în fiecare zi. Noi, de exemplu, la grupa mijlocie, avem două seturi de activități.
Între cele două seturi de activități, copiii intră pe Meet cu doamnele o oră pe zi, timp în care cântă, își prezintă jucăriile și fac diverse activități de învățare”, a mărturisit o mamă pentru ,,Observatorul Prahovean”.