Când fabrica s-a redeschis, după 6 săptămâni, a fost într-o lume nouă – în care economia globală a fost devastată, scrie CNN.com
Câte super-mașini vor mai fi cumpărate în acest context?
,,Deocamdată, este aproape imposibil să facem o prognoză, deoarece acționăm pe o piață atât de mică de hyper mașini din întreaga lume „, a declarat președintele Bugatti, Stephan Winkelmann.
” Este foarte dificil acum de bătut în cuie un răspuns clar.”
Când vine vorba de Divo, Bugatti spune că va continua producția. Toate cele 40 de modele Divo pe care intenționează să le construiască au fost deja vândute înainte noul model să fie dezvăluit publicului în august 2018, a spus compania.
Programul a fost dat peste cap
Compania a crezut că va începe până acum livrarea, dar oprirea neașteptată a dat peste cap programul cu câteva săptămâni. Și odată cu redeschiderea fabricii, producția merge chiar mai încet decât de obicei, cel puțin la început.
„Începem doar să facem rampă în prima săptămână”, a spus Winkelmann.
Fabrica trebuie să aștepte ca furnizorii din alte țări să reînceapă să lucreze, astfel încât să poată obține piesele de care are nevoie.
Bugatti produce în jur de 75 de mașini
Bugatti face parte din Volkswagen Group (VLKPF), unul dintre cei mai mari producători auto din lume. Dar lucrătorii de la fabrica Bugatti din Molsheim, Franța, nu fac nimic asemănător cu producția în masă. În timp ce alte fabrici VW produc sute de mii de mașini în fiecare an, fabrica Bugatti produce aproximativ 75.
Averile lui Bugatti sunt legate de unii dintre cei mai bogați cumpărători de mașini din lume – moguli, sportivi profesioniști, investitori și chiar sultani.
Când micul magazin Bugatti a redeschis în 4 mai, economia mondială se prăbușise. Iar afacerea Bugatti a simțit deja impactul, a spus Winkelmann pentru CNN Business.
„Pentru acest an, vedem o scădere pe piața hypercar, așa că trebuie să fim pregătiți”, a spus el
Bugatti analizează diverse scenarii
Va dura încă patru până la opt săptămâni până când compania poate stabili dacă aceste vânzări vor deveni o problemă pe termen lung. Pentru a se pregăti, directorii Bugatti au prezentat scenarii bazate pe diverse rate de redresare economică.
„Evaluăm toate diferitele scenarii”, a spus Winkelmann, care a fost directorul general al Lamborghini înainte de a prelua la Bugatti la începutul anului 2018.
Planurile Bugatti
Bugatti are deja mai mult decât suficiente contracte pentru a menține fabrica ocupată mult timp, au spus directorii, deci nu se așteaptă concedieri. Este posibil să se facă economie în alte moduri, prin reducerea participării la evenimente, cum ar fi spectacolele auto internaționale.
Mai departe, Winkelmann a vorbit și despre ramificarea în vehicule cu, poate, mai mult de două locuri și prețuri sub 3 milioane de dolari.
,,Cred că suntem pregătiți, ca marcă, pentru o mașină care poate fi folosită zilnic”, a spus Winkelmann într-un interviu din 2019 pentru CNN Business.
Livrarea unui nou model Bugatti proprietarului este de obicei un eveniment major. Însă având în vedere situația curentă s-ar putea ca asemenea evenimente să nu se mai întâmple.
De asemenea, livrarea noilor super mașini s-ar putea să depindă de evoluția situației și de dealerii Bugatti din întreaga lume.
,,Credem că, până la sfârșitul lunii mai, aproape 100% dintre dealerii noștri vor fi din nou operativi „, a spus Winkelmann.”
Și atunci, unu-la-unu, vom discuta care este cea mai bună cale pentru client de a livra mașina.”
Sursa: CNN