Este vorba despre hipermarketul Auchan. Reprezentanții acestuia au modernizat linia de case de marcat, pentru a oferi clienților acces permanent la 100% din case.
Pentru a face față cerințelor actuale ale clienților și angajaților, Auchan a remodelat liniile de case din magazine și a introdus un sistem complet self check-out. În acest fel, clienții vor beneficia de timp redus de așteptare la casele de marcat, care vor fi permanent deschise. Toți angajații din zona caselor de marcat evoluează spre o nouă meserie, aceea de a oferi consultanță și suport clienților.
Auchan renunță la casieri
Noul sistem de case este format din case self-service adecvate pentru un număr mic sau mare de produse, împiedicând formarea cozilor și reducând timpul de așteptare la case. În fiecare locație Auchan, între 16 și 50 de case rapide self check-out sunt disponibile permanent, acestea fiind intuitive și ușor de utilizat.
Întregul proces de scanare a cumpărăturilor poate fi realizat în mod individual de către client sau cu ajutorul consilierilor de case, aceștia fiind permanent disponibili pentru a oferi suportul necesar.
După scanarea produselor, clienții pot achita cumpărăturile prin orice modalitate de plată, inclusiv cu cardul de fidelitate MyCLUB Auchan, oferind membrilor numeroase avantaje.
Clienții își vor scana singuri produsele
„Proiectul de modernizare a caselor de marcat este natural în contextul social aflat în continuă schimbare și reprezintă răspunsul nostru la nevoile clienților și angajaților, dar și un nou pas în transformarea digitală a companiei noastre. Ascultând nevoile clienților și angajaților, am reușit să implementăm o soluție care asigură modernitate, păstrând parcursul asistat de către colegii noștri, și care contribuie la dezvoltarea profesională a acestora”, a declarat Gabriela Gealapu, Manager Național Case.
În prezent, 12 dintre magazinele Auchan (hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate MyAuchan) din București, Cluj, Constanța, Brașov, Iași și Timișoara sunt deja echipate cu noul sistem de case, iar până în 2025, această soluție va fi disponibilă în toate unitățile rețelei.
Procesul de digitalizare continuă
În continuarea procesului de digitalizare, clienții vor putea beneficia de o experiență și mai rapidă, prin utilizarea serviciului Scan&Go, disponibil prin intermediul aplicației Auchan. Acest serviciu de self-scan permite membrilor MyCLUB Auchan să scaneze singuri produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, folosind propriile smartphone-uri, pentru a reduce timpul petrecut la casa de marcat. Conform informațiilor transmise de Auchan, această funcționalitate va fi disponibilă în curând.