Reclamă

Schimbări importante pentru clienții Enel România sunt în curs de implementare. Începând cu data de 9 aprilie, site-ul companiei și aplicația MyEnel vor deveni indisponibile pentru a pregăti trecerea la un nou site și o nouă aplicație mobilă. Conform unui comunicat, începând cu 10 aprilie, accesul la vechiul site va fi redirecționat către www.ppcenergy.ro.

Pe lângă schimbarea platformei digitale, vor fi introduse noi adrese de e-mail pentru clienți. Astfel, începând cu data de 10 aprilie, clienții PPC Energie Muntenia și PPC Energie vor putea fi contactați la adresele de e-mail contact-energiemuntenia@ppcgroup.com și respectiv contact-energie@ppcgroup.com.

În ceea ce privește serviciul de relații cu clienții, numărul de telefon rămâne neschimbat. Clienții pot suna la 021.9977, apelabil din România și străinătate, în intervalul 8:00 – 20:00, de luni până vineri, pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie.

Plățile vor putea fi efectuate online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienții care preferă plata în numerar, vor fi disponibile automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe, precum: Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea. Aceste automate se pot găsi și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.

Public Power Corporation (PPC), cea mai importantă companie energetică din Grecia, a preluat recent operațiunile din România ale grupului italian Enel, iar acum poartă numele de PPC Energie România. Compania a demarat trimiterea de notificări către toți clienții casnici privind convențiile de consum de energie electrică. Aceste notificări vor fi livrate către plătitori în cursul zilelor următoare.

PPC Energie România transmite că poate emite facturi pentru consumul fiecărui client al său utilizând una dintre următoarele metode: pe baza citirii contorului de către firma de distribuție, prin autocitirea efectuată de către client sau prin transmiterea indexului. În acest fel, compania se asigură că schimbările în curs de implementare vor genera un impact minimal asupra clienților săi.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro