Reclamă

Netflix intenționează să aduc o nouă schimbare în ceea ce privește abonamentele platformei. După ani de zile în care reprezentanții au refuzat categoric varianta introducerii reclamelor, acum CEO-ul companiei a anunțat că publicitatea își va face loc, în curând, pe platformă, în cazul unor anumite tipuri de abonament.

Netflix a raportat pentru prima oară o pierdere de aproximativ 200.000 de abonați în primul trimestru și se preconizează că în al doilea trimestru alte două milioane de abonați vor renunțat la serviciul de streaming video. Astfel, Reed Hastings, CEO-ul companiei, s-a aplecat asupra idei de a introducere reclame pe platformă, chiar dacă ani de zile a refuzat categoric această variantă.

Mai exact, pentru a crește numărul de abonați, Netflix i-a în considerare să ofere clienților săi abonamente la un preț mai mic, dar cu reclame.

„Cei care au urmat Netflix știu că am fost împotriva complexității reclamei și că sunt un mare fan al simplității abonamentului. Dar oricât de mult sunt un fan asta, sunt un mare fan al alegerii consumatorilor”, a declarat Reed Hastings.

Schimbare majoră la Netflix! Cei abonați cu siguranță nu o să fie prea încântați
Pexels

Netflix, pierde teren

După aproape o decadă, este pentru prima dată când Netflix pierde teren. În primul trimestru al anului 2022, compania a raportat o pierdere de aproximativ 200.000 de abonați la nivel global, în comparație cu trimestrul al patrulea din 2021. Mai mult, se preconizează că alți două milioane de abonați vor renunța la serviciile companiei.

De asemenea, în luna martie, Netflix a suspendat serviciul în Rusia, din cauza războiului, fapt ce a adus o nouă pierdere considerabilă pentru serviciul de streaming video. Raportul de azi asupra câștigurilor arată că Netflix a pierdut aproximativ 700.000 de utilizatori.

Astfel, din cauza pierderilor înregistrate și a competiției acerbe, Netflix a preluat modelul de la Disney Plus care a anunțat că va oferi un abonament mai ieftin, pe bază de reclame, în cursul acestui an.


Reclamă

Share.

Absolventă a Facultății de Comunicare și Relații Publice, SNSPA. A urmat mai multe cursuri de Multimedia – Radio și Televiziune, activează în presa online de trei ani. În prezent este redactor al publicației Substanțial.ro. Este bine ancorată în tot ceea ce ține de showbiz și la curent cu ultimele noutăți.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro