Liderul USR și fost ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, și ministrul Afacerilor Interne, Lucian Bode, au purtat o discuție în contradictoriu pe holurile Parlamentului.

Cătălin Drulă i-a reproșat lui Lucian Bode că a făcut anumite modificări la Codul Rutier care îi favorizează pe „șmecherii la volan”. Pe de altă parte, Bode susține că nu a spus niciodată că susține aceste modificări.

„Faci afirmații nejustificate! (…) Am condus împreună această Comisie, niciodată nu am pus ședința Comisiei în paralel cu alte trei, patru ședințe – asta ai făcut. Deci Guvernul României a aprobat un proiect de ordonanță”, a spus Bode.

Bode, către Drulă: Te transformi în ce nu trebuie!

Lucian Bode i-a mai spus lui Cătălin Drulă că nu susține respectivele modificări și i-a reproșat că se transformă în ce nu trebuie și „e păcat”.

Bode: Bineînțeles că nu susțin aceste modificări dacă le-am propus eu. Te-ai obișnuit să faci show şi aici nu e bine. Te transformi în ce nu trebuie.

Drulă: Păstrați puțin eticheta, că eu mă adresez conform rangului.

Bode: Eu te cunosc dinainte de rang.

Astăzi, ministrul Afacerilor Interne a tras un semnal de alarmă privind consumul de droguri. Polițiștii au demarat mai multe verificări în cursul weekendului trecut având scopul de a-i opri pe șoferii care urcă drogați la volan. Peste 4.800 de angajați ai MAI s-au aflat în teren pe parcursul zilelor de 17, 18 și 19 iunie, unde au desfășurat 1.400 de acțiuni.

Scandal monstru pe holurile Parlamentului. Lucian Bode, către Drulă: Te transformi în ce nu trebuie!

Bode: Consumul de droguri la volan riscă să îl egaleze pe cel de alcool

În urma controalelor efectuate au fost reținute 112 permise de conducere din cauză că șoferii s-au urcat sub efectul substanțelor interzise la volan.

 „Este cu adevărat cutremurător ceea ce se întâmplă! Nu vreau să dau un verdict, însă consumul de droguri la volan riscă să-l egalizeze pe cel de alcool”, a spus ministrul.

Oficialul a mai spus că pentru a limita astfel de comportamente care sunt extrem de periculoase, este nevoie de o abordare cuprinzătoare din partea tuturor instituțiilor care au obligația de a-i opri pe acești șoferi.