Madonna a fost adesea supranumită „Regina pop” și este unul dintre cei mai buni artiști internaționali

Fii inspirat și pregătește-te să iei lumina reflectoarelor în timp ce îți transformi corpul și transformi fitness-ul într-o schimbare a stilului de viață.

Într-adevăr, devotamentul unei rutine de antrenament te poate face să te transformi ca însăși Regina Pop. Să aprofundăm rutina de antrenament a Madonnei, dieta și suplimentele și stilul de viață de fitness.

Ea a zguduit scena de dans ca „Regina pop” în anii ’80 și ’90 și a fost considerată una dintre cele mai bogate femei self-made din lume de către Forbes. Lucrările ei includ teme politice, sexuale, religioase și incorporează sociale au generat aclamații critice și controverse. Madonna este citată ca o influență de mulți alți artiști.

Statistici curente

Rutina de fitness a Madonnei face înconjurul lumii. Vedeta știe secretul tinereții veșnice
Pixabay

Înălțime: 164 cm

Greutate: 54 kg

Vârsta: 64 de ani

Ziua de naștere: 16 august 1958

Principii de antrenament

Madonna efectuează în mod normal 5-6 antrenamente săptămânal în fiecare zi și se concentrează pe o varietate de metode și modalități de antrenament. Regimul ei de antrenament include dans, antrenament pe intervale, yoga și aerobic.

Rutina de antrenament a Madonnei

Regimul de antrenament al Madonna include exerciții de dans, yoga și Pilates pentru a-și menține forma fabuloasă. Ea este renumită pentru că și-a schimbat antrenamentele de cele mai multe ori. A folosit mulți ani ajutorul antrenorului Nicole Winhoffer.

Antrenamentul Hard Candy al Madonnei se bazează pe câteva exerciții diferite.

1. Fantă în spate cu lovitură laterală (32 de repetări pe fiecare picior)

2. Ridicări laterale ușoare (24 de repetări pe fiecare parte)

3. Ridicări cu degetele-n jos (32 de repetări pe fiecare parte)

4. Knee Plank (32 de repetări pe fiecare picior)

5. Șolduri pivotante (24 de repetări pe fiecare picior)

6. Un singur picior Bridge Up (24 de repetări pe fiecare picior)

7. Twist Dips (24 de repetări pe fiecare parte)

8. Half Pike with Tap (24 de repetări pe fiecare picior)

Antrenamentul feselor 

Pe această rutină pentru fese, Madonna face 4 exerciții diferite.

1. Shanghai (45 de repetări pe fiecare parte)

2. Bubble Butt (50 de repetări pe fiecare picior)

3. Partea V (40 de repetări pe fiecare parte)

4 V-ul (50 de repetări pe fiecare picior)

Dietă

Madonna mănâncă în mod normal 5-6 mese pe zi, trei feluri principale și trei gustări la fiecare două până la patru ore.

Dieta ei curată include pepene verde, sucuri presate la rece, batoane proteice, fructe, legume și cereale precum quinoa.

1. Mic dejun

Suc de pepene verde

Ouă

2. Gustare

Baton proteic organic

3. Prânz

Supă Miso

Orez Brun

4. Cină

Salată de quinoa

5.Cină

Nuci

Fructe

Baton proteic organic

Distribuie

Alexandra Neacșu, are 24 de ani și e absolventă a Facultății de Artă Geo Saizescu. Îi plac foarte mult filmele sci-fi, cărțile horror și adoră să gătească. În prezent cochetează și cu arta și este membră fondatoare a „Teatrului Nou”.