Reclamă

Rihanna este una dintre cele mai cunoscute artiste, așa că nu este de mirare că are fani peste tot. Diva obișnuia să aibă zeci de concerte pe an, dar pandemia a ținut-o departe de astfel de evenimente. Fanilor le este dor să o vadă pe artistă în carne și oase și să îi fredoneze piesele. Din păcate, acest lucru nu va fi posibil prea curând, dar există și alternative: statuile de ceară.

Sărbătorile bat la ușă, așa că nu este magazin care să nu își fi amenajat vitrina în ton cu sezonul. Nici muzeele nu fac excepție de la această regulă, iar Madame Tussauds din Berlin este primul care și-a îmbrăcat exponatele în haine festive. Rihanna, varianta de ceară a fost prima norocoasă. Din păcate, statuia nu are nicio legătură cu realitatea, iar fanii au observat asta.

Imaginea cu Rihanna din ceară face înconjurul internetului, spre amuzamentul a milioane de persoane. Fanii artistei au început să le scrie reprezentanților muzeului să retragă acel exponat. Statuia nu are nicio trăsătură de-ale Rihannei, iar asta i-a revoltat pe mulți.

„Ce cool că Madame Tussauds a inclus o statuie de ceară a surorii mai puțin celebre a Rihannei, Brianna”, „Topiți asta imediat!”, „Ce naiba! Ar trebui să fie Rihanna, dar seamănă mai mult cu Lily Allen”, sunt doar câteva dintre reacțiile din online ale celor care au văzut statuia.

Rihanna a ajuns de râsul lumii. Cum arată statuia de ceară pe care diva din Barbados o are în Berlin
Capital XTRA

Când revine artista în industria muzicală

Rihanna se joacă cu răbdarea fanilor de ani de zile. Artista nu a mai lansat piese noi de la ultimul ei album din 2016, iar cei care o urmăresc tot speră la o revenire muzicală. Divei îi merge din ce în ce mai bine și a început să facă bani frumoși și din alte domenii. Acum câțiva ani, Riri s-a lansat în industria cosmetică, iar produsele ei s-au vândut ca pâinea caldă.

Rihanna nu s-a limitat doar la muzică și la cosmetice, ci a păstrund și în industria lenjeriei intime. Toate afacerile pe care le deține, cumulate, au transformat-o pe artistă într-o miliardară. Este pentru prima dată când Riri ajunge la o astfel de cifră de afaceri și nu este de mirare că toată situația a luat-o prin surprindere.

„Este ciudat, deoarece este greu de acceptat faptul că am ajuns aici, mai ales când știu de unde am pornit. În același timp, mă simt bine să pot inspira băieți și fete care, la fel ca mine, vin din medii modeste, părinți imigranți sau care sunt, la rândul lor imigranți.”, declara Rihanna pentru The New York Times. 


Reclamă

Share.

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro