Reclamă

Pe data de 20 octombrie 2024, cetățenii Republicii Moldova urmează să se pronunțe prin vot asupra viitorului lor european. Acest eveniment de importanță majoră în istoria Moldovei este prezentat prin campania „Moldova, pe drumul european” a postului de televiziune Digi 24.

Turismul în Republica Moldova este într-o dezvoltare continuă, iar turiștii din România se află pe primul loc printre vizitatori. Țara îi așteaptă cu ospitalitate pe toți cei dornici să-i descopere frumusețea și tradițiile. Deși vedetele internaționale precum „Brad Pitt” nu au vizitat încă Moldova, localnicii își promovează țara cu umor și optimism.

Sergiu Manea, președintele Asociației Patronale a Industriei Turismului (APIT Moldova), a declarat: „Acum suntem în elaborarea unei strategii de stat în domeniul turismului și când vorbim despre infrastructură, vorbim de infrastructură turistică și rutieră. Principalele artere și trasee sunt destul de bine puse la punct.”

Moldova oferă o varietate de atracții turistice unice, de la cramele Cricova și Mileștii Mici, recunoscute internațional, până la excursii în regiunea Transnistria, oferind vizitatorilor o incursiune în trecutul comunist al regiunii. „Este o parte din istorie și avem așa un tip de turism, se numește turism nostalgic,” explică Manea.

În perspectiva votului din 20 octombrie, Moldova își reafirmă angajamentul față de Uniunea Europeană. Manea lansează un apel către toți moldovenii, și mai ales către cei din diaspora: „Uniunea Europeană, pentru noi, acum este un moment la care noi trebuie să tindem… să voteze masiv pentru referendum, pentru aderarea la Uniunea Europeană.”

Astfel, Republica Moldova se pregătește să își decidă viitorul, la urne, într-un eveniment de răscruce pentru parcursul său european și dezvoltarea internă.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro