Regina Elisabeta a II-a revine pe piață cu un nou produs. După ce în urmă cu doi ani și-a lansat propriul gin, acum aceasta a schimbat macazul și urmează să lanseze două sosuri. Mai exact, un ketchup și un sos brun. Produsele se vor lansa curând, iar prețul este unul destul de piperat.
Regina Elisabeta, redenumită acum de către presa internațională „Regina Ketchupului” va lansa în curând două sosuri, preparate cu ingrediente de la Sandringham. Este vorba despre un sos de roșii „ideal la micul dejun sau în orice alt moment al zilei, aromat cu curmale, suc de mere şi condimente”. Pe lângă ketchup, regina a mai pregătit și un sos brun, potrivit pentru preparatele la grătar, „cu oţet şi mirodenii”.
Cel două sosuri vor ieși în curând pe piață și vor costa costă 6,99 lire sterline, porţia de 280 de grame. Cele două sosuri se vor comercializat în borcane de sticlă, cu eticheta Royal Estate.
„Un adevărat favorit al familiei, plin de roșii și ușor condimentat. Acest ketchup este încântător. Vibrant și fructat, acest ketchup poate fi savurat în orice moment al zilei. Perfect pentru a adăuga aromă unui fel de mâncare”, sunt detaliile scrise pe eticheta sosului Reginei Elisabeta, notează Mirror.
Regina Elisabeta a lansat propriul gin
Sosurile ce vor apărea în curând nu sunt sigurele produse pe care Regina Elisabeta le-a lansat pe piață. În anul 2020, aceasta a mai scos și propriul gin, preparat din ingrediente care provin din grădinile reşedinţei sale din Londra. Regina iubește ginul, iar în fiecare dimineață servește un cocktail ce are în componență și această băutură.
Ginul special se poate achiziționa prin Royal Collection Trust şi are arome de păducel, lămâiţă, frunze de dud şi de dafin, cu note de lămâie şi plante. O sticlă din ginul reginei, de 700 de mililitri, costă aproximativ 45 de euro.