În urmă cu doi ani, Puya a decis să îmbine utilul cu plăcutul.

Artistul nu a mai vrut să se rezume doar la muzică, ci a cochetat și cu domeniul afacerilor. Acesta și-a lansat propriul brand de vin și se aștepta să dea lovitura cu el. Din păcate, planurile lui de acasă nu s-au potrivit deloc cu cele din târg.

Puya nu mai are nevoie de nicio prezentare. De ani buni, acesta este prezent pe scena muzicală, acolo unde a bifat numai reușite. Chiar dacă a luat unele pauze, din când în când, artistul nu a uitat niciodată de marea lui pasiune. Totuși, în afară de muzică, acesta mai are un hobby pe care a vrut să-l transforme în afacere.

În urmă cu doi ani, Puya anunța că va lansa propriul lui brand de vinuri. Deși a început cu pași timizi, artistul a avut așteptări mari de la proiectul lui de suflet. Din păcate, lucrurile nu au decurs deloc așa cum se aștepta. În ciuda faptului că a început să se informeze din ce în ce mai mult despre vinuri, se pare că nu a fost un domeniu în care să se regăsească în totalitate.

Puya nu a avut noroc în afaceri. De ce nu a fost profitabil brandul de vin pe care l-a lansat acum doi ani
Youtube

Puya: „Viața se măsoară în timp, nu în bani!”

Recent, artustul a vorbit cu Alexandra Ungureanu despre asta și a expus cu maximă sinceritate concluzia la care a ajuns. Puya a auzit de multe ori că poate deveni milionar dacă se implică în mai multe afaceri. În schimb, acesta a ales mereu cu sufletul și știe că, în viață, nu banii primează.

Cât despre brandul lui de vin, se pare că Puya nu s-a dedicat atât cât trebuia. În plus, a mai și plecat de la premisa că dacă nu este vorba despre muzică, nu are cum să fie o reușită. Și se pare că a avut dreptate.

„E nevoie de mult mai multă dedicare. Eu mă ocup cu muzica, nu cu vândutul de vin, dar cine știe. (…) Nu e chiar un business, dar eu tot timpul când m-am apucat de ceva care nu era în domeniul muzical, tot timpul am dat greș. Nu știu să fac altceva. Asta fac de la 16 ani.”