În ultima vreme, Wizz Air a reușit să supere mai mulți pasageri. Motivul este unul cât se poate de simplu. Zeci de curse au fost anulate în ultima vreme, spre nemulțumirea mai multor pasageri care își cumpăraseră bilete. În timp ce călătorii sunt furioși, Wizz Air aproape că ridică din umeri.
Wizz Air este una dintre companiile care operează cele mai multe curse pe teritoriul României. În perioada verii, când mii de români își planifică vacanțele, operatorul aerian a reușit să strângă cele mai multe bile negre.
Zeci de curse anulate, pasageri lăsați să aștepte ore în șir fără nicio explicație și sute de euro pierdute pe bilete. Așa poate fi descrisă situația de pe aeroporturile de la noi, în ultima vreme. Ceea ce fac cei de la Wizz Air a intrat și în atenția Ministrului Transportului care a declarat că nu mai tolerează deloc ceea ce face operatorul aerian.
Wizz Air promite că astfel de situații nu se vor mai repeta
Acum, după ce au fost făcute atâtea presiuni asupra loc, reprezentanții companiei aeriene au venit cu prima reacție oficială. Se pare că tot ceea ce s-a întâmplat până acum a fost din motive independente de ei. Aici, reprezentanții au invocat condițiile meteo, grevele controlorilor de trafic și nu numai.
Compania a promis că va lua măsurile necesare pentru a diminua situațiile de disconfort. Printre primele modificări făcute se numără suplimentarea aeronavelor, dar și mărirea intervalurilor de timp între zboruri.
„Ca urmare a unor perturbări neprevăzute, cauzate de factori care deseori sunt în afara controlului companiei aeriene, cum ar fi grevele controlorilor de trafic aerian și personalului din aeroporturi, condițiile meteorologice și provocările din lanțul de aprovizionare cu piese, Wizz Air a fost nevoită să anuleze unele dintre zborurile sale, dar niciodată până la nouă zboruri pe zi, așa cum a fost afirmat în mass-media.”, arată comunicatul de presă, potrivit rfi.ro.