Dorian Popa a fost tras, zilele acestea, în mijlocul unui scandal uriaș. În urmă cu câțiva ani, acesta apărea în unele dintre cele mai cunoscute reclame la jocurile de noroc, influențând negativ comunitatea lui de fani formată, în mare parte, din copii. Acum, scandalul a luat amploare, iar vloggerul este nevoit să explice de ce a spus „da” unei astfel de asocieri de imagine.
Fără doar și poate, Dorian Popa este una dintre cele mai puternice voci din mediul online, cu o comunitate de milioane de fani. La pachet cu faima din online și nu numai vine și o responsabilitate destul de mare, mai ales când vine vorba de produsele promovate, pentru care, la un moment dat, artistul a girat cu imaginea lui.
În urmă cu ani buni, Dorian Popa a semnat contracte de imagine cu una dintre cele mai cunoscute case de pariuri de la noi. Imaginea lui apărea în spoturi publicitare difuzate pe TV sau în bannnere uriașe afișate prin orașe. Ceea ce este cu adevărat periculos este faptul că acesta este urmărit, în mare parte, de copii.
Dorian Popa, prins pe picior greșit
Zilele acestea, Silviu Faiăr a adus în atenția tuturor subiectul legat de reclamele la păcănele și vedetele care le promovează fără nicio reținere. Deși Dorian nu este singurul nume celebru care a făcut asta, este, totuși, cel mai influent dintre toate cele care au bătut palma cu casele de pariuri.
Dorian Popa s-a văzut nevoit să se apare și să recunoască, cu jumătate de gură, că nu a fost cea mai inspirată alegere. Însă, ceea ce nu a recunoscut a fost faptul că a fost la mijloc o sumă uriașă de bani pe care a încasat-o și care l-a ajutat foarte mult.
Așa cum era de așteptat, în acest scandal există și voci care îi iau apărarea lui Dorian Popa, iar una dintre ele este chiar a lui Liviu Teodorescu, fostul său coleg din LaLa Band și „Pariu cu Viața”, actual foarte bun prieten.