Colaborarea cu faimosul DJ Steve Aoki a fost anunțată recent în cadrul evenimentului Together X, desfășurat pe 19 octombrie 2024, în Japonia. Aceasta marchează a 10-a aniversare a lansării IQOS, sistemul de încălzire a tutunului numărul 1 pentru fumătorii adulți, în Japonia și subliniază cei 30 de ani de inovare în încercarea de a oferi alternative mai puțin nocive.
Programul global „Together X” al Philip Morris International celebrează comunitatea formată din peste 30 de milioane de consumatori care au renunțat la fumatul tradițional. Organizatorii au lansat un apel către societate să contribuie la construirea unui viitor fără fum.
Evenimentul a culminat cu anunțarea colaborării cu Steve Aoki, renumitul DJ și producător muzical. Acesta s-a alăturat eforturilor de a sprijini fumătorii care nu renunță la tutun să opteze pentru alternative mai puțin nocive. „Consider că viziunea mărcii IQOS este progresistă, inovatoare și cu adevărat inspirațională.”, a spus Aoki, subliniind legătura dintre pasiunea sa pentru muzică, modă și artă și misiunea IQOS.
Colaborarea include și o serie limitată de produse, special create pentru piața locală japoneză, împreună cu popularul DJ, recunoscut în industria muzicală și de modă. Printre acestea se numără accesorii și un obiect vestimentar: o jachetă inspirată de armura unui samurai.
Stefano Volpetti, PMI President Smoke-Free Inhaled Products & Chief Consumer Officer, a reiterat obiectivul Philip Morris de a înlocui țigările cu alternative științific validate, readucând în atenție angajamentul față de un viitor fără fum. De la introducerea IQOS în 2014, 40% dintre consumatorii de tutun din Japonia au adoptat acest sistem.
Inițiativa globală „IQOS Together X” a captat atenția publicului cu evenimente diverse și a inclus experiențe inovatoare la „IQOS Together X Sensorium” din Tokyo. Acest spațiu a oferit o experiență imersivă, stimulând simțurile și instinctele creative ale participanților.
Până în prezent, produsele IQOS sunt disponibile în 90 de țări, cu planuri de extindere a numărului de utilizatori până în 2025.