Percheziții au vizat marți campania electorală a fostului candidat prorus la alegerile prezidențiale, Călin Georgescu, campanie coordonată de Radu și Crenguța Pally, foști jurnaliști în presa argeșeană, relatează presa locală. Reacția lui Călin Georgescu a fost una furioasă în urma acestor acțiuni.
ePitești.ro dezvăluie că Radu Pally, fiul fostei directoare a Muzeului Golești, Filofteia Pally, susținută de PSD, a condus campania lui Călin Georgescu. Investigațiile Autorității Electorale au scos la lumină o legătură directă între un clip electoral și una dintre firmele deținute de Crenguța Pally, soția sa.
Promovarea electorală a fostului candidat include imagini cu Georgescu înotând, alergând și călare pe un cal alb, înconjurat de tineri. Autoritatea Electorală Permanentă a inițiat la începutul acestui an verificări cu privire la aceste materiale, după ce Călin Georgescu a raportat că nu a cheltuit niciun leu la campania electorală din 2024.
În 2023, firmele deținute de Crenguța Pally au înregistrat un profit considerabil. Marker & Senzzo Media, înființată în 2013 și având sediul în Pitești, a raportat o cifră de afaceri de 431.000 lei și un profit net de aproape 254.000 lei, cel mai bun din istoria firmei. Firma este administrată de Crenguța-Alexandra Pally-Brojban, potrivit anchetaonline.ro.
De asemenea, Crenguța și Radu Pally sunt asociați în firma Metro Media & Communications, cu același sediu ca Marker & Senzzo Media, care a raportat în 2023 o cifră de afaceri de 352.222 lei și un profit net de 49.093 lei.
Crenguța Pally, în calitate de șefă de comunicare a lui Georgescu, a fost criticată de jurnaliștii din presa națională pentru gestionarea unui grup de comunicare pe WhatsApp. Aceasta a impus reguli stricte pentru jurnaliștii membri, cu posibilitatea de a înlătura pe cei care nu se conformează, conform publicației interespublic.ro.