Reclamă

Nervi întinși la maxim pe Aeroportul Internațional „Henri Coandă”. Mai mulți pasageri au fost opriți la poarta de îmbarcare de angajații companiei Wizz Air. Motivul i-a scos din sărite pe oameni, mai ales că-și plătiseră biletul.

7 pasageri care urmau să călătorească la Milano de la București au avut cea mai neplăcută surpriză, când au ajuns la poarta de îmbarcare. Deși își cumpăraseră bilete și nu avuseseră niciun fel de problemă, s-au trezit că li se refuză îmbarcarea în aeronavă. Motivul i-a scos pur și simplu din sărite.

7 persoane s-au trezit că nu au loc în avion, deși achitaseră biletul și nu au primit nicio avertizare în avans

Ironic este faptul că în acest caz, îmbulzeala clasică de la poarta de îmbarcare, pentru care sunt deja renumiți românii, i-ar fi scăpat pe cei 7 ghinioniști de această problemă.

Wiz Air nu le-a permis să se urce în avion, deși plătiseră pentru bilet, căci surpriză…nu mai erau locuri disponibile. Zborul cu pricina fusese rezervat peste măsură, o strategie numită „overbooking” în rândul companiilor aeriene. Care culmea, este și permisă, conform legislației europene.

Ce este de făcut când ți se refuză îmbarcarea în avion

Mai exact, companiile apelează la această strategie ca să vândă mai multe bilete și ca să aibă avionul plin de pasageri. De obicei, deși își cumpără bilet, nu toți călătorii se prezintă. Însă atunci când nu mai sunt locuri, pasagerii păgubiți trebuie să primească despăgubiri și un alt bilet de călătorie, către aceeași rută, la o oră convenabilă pentru ei.

Nu asta s-a întâmplat și pe Otopeni, unde primul venit a fost și primul servit. Cei 7 pasageri care ajunseseră ultimii la coadă, s-au trezit că locurile lor au fost ocupate, deși nimeni nu-i anunțase înainte că zborul cu pricina era supra-rezervat.

Ba mai mult, nu au primit niciun fel de compensație și niciun alt bilet. Motivul: angajații au spus că au ajuns prea târziu la poartă, asta deși oricum nu mai era loc pentru ei.

Cei care trec printr-o asemenea situație, sunt sfătuiți de specialiștii din domeniu să-și ceară drepturile. Iar pentru asta, trebuie să obțină un anumit document de la compania aeriană, care să dovedească ce s-a întâmplat.

Trebuie să ceară un document în baza căruia lui îi este refuzată îmbarcarea, astfel încât să poată călători cu următoarea cursă pusă la dispoziție de compania aeriană, menționată suma pe care aceștia o vor primi drept compensație., a declarat Ramona Colea, reprezentanta unei companii pentru obținerea despăgubirilor pentru Știrile ProTV.

 


Reclamă

Share.

Sunt Simona Păun, o tânără jurnalistă cu studii în litere. Combinez pasiunea pentru scris cu o neînfricată ambiție. Chiar dacă sunt la început de drum, sunt deja recunoscută pentru investigațiile mele profunde și abordarea meticuloasă. Viitorul pare strălucit în fața mea.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro